Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ادامه وضعیت بحرانی کرونا در قم اظهار کرد: در شبانه روز گذشته منتهی به یکم آبان ماه، ۱۴۷ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند.


او افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده ۸۲ نفر در بخش‌های بیمارستانی بستری و مابقی با دریافت دستورات پزشکی ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر ادامه داد: در همین مدت ۶۰ بیمار پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فوت ۱۲ بیمار کرونایی قم بر اثر عوارض ناشی از کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: هم اکنون ۶۷۵ بیمار کرونایی درمراکز درمانی قم بستری هستند که حال ۱۵۱ نفر از آن‌ها که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند، وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در قم ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال