Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به اتهام زنی جدید واشنگتن علیه روسیه و ایران درباره دخالت در انتخابات آمریکا اعلام کرد: متاسفانه هر روز شاهد سیل دروغ پراکنی و طرح ادعا‌های بی اساس مقامات آمریکایی هستیم.

او افزود: همه این اتهامات بطور مطلق، بی اساس و پوچ بوده و تنها هدف آن انحراف افکار داخلی از گرفتاری‌ها و مشکلات درونی آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف همچنین تاکید کرد: این ادعا‌ها به روند‌های نادرست انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره خورده و نباید آن‌ها را جدی دانست.

پیش از این کریستوفر رای، رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) در ادعایی پیرامون موضوع امنیت انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده مدعی شده بود: دو کشور ایران و روسیه در تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ هستند.

پربیننده ترین دود جنگ قره باغ در آسمان عراق +عکس اقتصاد ایران علیرغم تحریم‌ها در مواجهه با کرونا موفق بود/ درخواست تصویب تقاضای وام ایران فارغ از فشارهای آمریکا کدام کشورها بهترین و بدترین سیستم بازنشستگی را دارند؟ دور سوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره هواپیما چین واکسن کرونا را با قیمت مناسب در اختیار جهان می‌گذارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف روسیه و ایران انتخابات 2020 انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا انتخابات ایالات متحده انتخابات امریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است

پسکوف با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا در امتناع از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه، گفت، پارلمان اروپا پر است از تضادهای داخلی و مدت‌هاست که به تولید کننده بیانیه‌های بی حوصله تبدیل شده که اقدامات آن به شدت بر اساس روس هراسی است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در بیانیه خود آورده است: « پارلمان اروپا مدتهاست که موضع روس هراسی شدید و سیستماتیک را اتخاذ کرده است. این اقدامات برخلاف فراخوان اصلی قانونگذاران، یعنی ایجاد و برقراری گفت‌وگو و جست‌وجوی راه های گفت‌وگو است. این پارلمان به ماشینی پر از تضادهای درونی تبدیل شده است که مدام گزاره‌های بی‌رحمانه تولید می‌کند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در قطعنامه پارلمان اروپا که در جلسه عمومی در استراسبورگ تصویب شد، اعضای آن خواستار خودداری از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه شدند و آن را غیردموکراتیک خواندند.

دست اندرکاران این سند همچنین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه کردند از آنچه که به عنوان سازمان‌های مستقل جامعه مدنی، رسانه‌های مستقل و مدافعان حقوق بشر توصیف می‌کنند و از مخالفان دموکراتیک روسیه حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین