Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور گفت: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌ها را با اقتدار از رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری کرده تا این مشکل مرتفع شود - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمدرضا صمیمی مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور عصر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در سطح شهر اظهار داشت: مشکلات سنندج در جلسه‌ای که به‌زودی با حضور «جمالی‌نژاد» معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها برگزار می‌شود، طرح و بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری‌ها مورد رصد و شهردار سنندج از دیدگاه «جمالی‌نژاد» معاون وزیر کشور و بنده جزو مدیران شایسته و نمونه کشوری هستید، گفت: امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر تا پایان دوره فعالیت و این چندماه آخر، اقدامات بیشتر شود.

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور: شوراها برای حل مشکلات مردم راهکار ارائه بدهنداجرای طرح جامع یکپارچگی مدیریت شهری در کشور؛ 15 تفاهم‌نامه‌ برای تسریع در حل مشکلات مردم با دستگاه‌ها منعقد شد

مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور به موضوع تعیین تکلیف وضعیت استخدامی در شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: قبلاً شورای اداری و استخدامی شهرداری‌ها وجود داشت و کارها پیگیری می‌شد اما در چندماه گذشته براساس شکایت یکی از استانداری‌ها به دیوان عالی کشور، چند ایراد به این شورا گرفته شد و پس از بررسی، دیوان به ضرر وزارت کشور رأی صادر کرد.

صمیمی با اذعان به اینکه 300 تا 400 هزار نیرو در سطح شهرداری‌های کشور داشته که بخش اعظمی از این نیروها هنوز وضعیت و شرایط استخدامیشان مشخص نیست، تصریح کرد: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌ها را با اقتدار از رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری کرده تا این مشکل مرتفع شود، کمااینکه تاکنون جلسات زیادی برای حل موضوع برگزار شده است.

انتهای پیام/481/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد