Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در سخنرانی اعلام کرده است که با وجود شیوع کرونا و تهدیدات آمریکا روابط خود با ایران را توسعه می‌دهیم.

خبرگزاری میزان –ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در صحبت‌هایی که در نشست خبری هفتگی که در وزارت امور خارجه روسیه به صورت مجازی برگزار شد داشت، در پاسخ به سوالات خبرنگار گفت که با وجود شیوع کرونا روابط ایران و روسیه در تمامی عرصه‌ها از جمله در سطح عالی و استان‌های دو کشور گسترش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ادامه افزود: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که هدف اقدامات آمریکا جلوگیری از همکاری کشور‌ها با ایران است، اما روسیه همچنان به همکاری‌های فنی-نظامی خود با ایران ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مسکو هیچ‌گاه برای طالبان سلاح ارسال نکرده است

در حال تکمیل...

برچسب ها: وزارت امور خارجه روسیه آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت امور خارجه روسیه آمریکا وزارت امور خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد