Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترحمی با اشاره به خستگی کادر درمان گفت: متاسفانه بیش از ۷۰۰ نفر از کادر درمان استان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد ترحمی» عصر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما برای مقابله با این ویروس در 4 مرحله فعالیت کنیم و برنامه ریزی برای اقدام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع رسانی یکی از این مراحل اطلاع رسانی است که همه سازمان های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خوبی این وظیفه را انجام داده اند که ما در این حوزه مشکلی نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: پیشگیری به عنوان حوزه دیگر وظیفه ما است که در آن عدم ابتلا با استفاده از ماسک، شستن مکرر دست و پرهیز از سفر و تجمع به عنوان امری اساسی است.

ترحمی بیان کرد: ما سعی کرده ایم از ابتلا تا پایان درمان همه امکانات را در اختیار بیماران و کادر درمان قرار دهیم و وظیفه تامین آن را داریم اما آیا مردم نباید رعایت کنند.

وی افزود: از ابتلا تا درمان هیچ گلایه  و شکوه ایی نداریم اما بخش قبل از ابتلا و بعد از درمان در حال فراموشی است ک همین درصد بالای ابتلا را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: هدف ما قطع چرخه کرونا است و ما تمام توان و فکر خود را گذاشته ایم اما مردم باید رعایت کنند.

وی گفت: در حوزه مدیریت، پیشگیری و درمان هیچ کوتاهی انجام نشده و علی رغم خسته شدن کادر درمان کوتاهی نداشته ایم.

ترحمی بیان کرد: در هفت ما بیش از 700نفر از کادر درمان استان گرفتار این بیماری شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: از هفته گذشته تمام بازرسی را تشدید کرده ایم و روزانه 40 تا 50 پلمپ اصناف و اماکن متخلف  را داشتیم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد ویروس کرونا شبستان یزد کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان