Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@16:14:30 GMT

الکاس : خلیل زاده به الریان پیوست (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۶۴۷

الکاس : خلیل زاده به الریان پیوست (عکس)

یک شبکه تلویزیونی قطری خبر از انتقال خلیل زاده به باشگاه الریان داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شبکه الکاس قطر در خبری فوری اعلام کرد شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس با باشگاه الریان  به توافق نهایی دست پیدا کرده است. در حالی که که روز گذشته مشخص شد شجاع خلیل زاده در دوحه حضور دارد حالا این شبکه در صفحه توییتر خود اعلام کرده مدافع تیم ملی ایران و یکی از ارکان تیم پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا به این تیم قطری به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز از سوی باشگاه الریان خبری به صورت رسمی اعلام نشده است اما انتقال خلیل‌زاده به الریان را می‌توان قطعی دانست. در روزهای گذشته حاشیه های زیادی پیرامون جدایی خلیل زاده از باشگاه پرسپولیس ایجاد شده بود و انتشار یک فایل صوتی از سمت رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس که شدیدا شجاع را مورد خطاب قرار داده بود و از او انتقاد کرده بود ، جدایی این بازیکن را تا حدود زیادی قطعی کرده بود.
یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان هم امروز در حاشیه تمرین این تیم با حمایت از مدافع خود جدایی این بازیکن را تایید کرده بود.


 

 


این مدافع 31 ساله سه سال پیش به جمع سرخ پوشان پیوست و همراه این تیم سه عنوان قهرمانی لیگ برتر ، جام حذفی و سوپرکاپ ایران را کسب کرد و در آخرین موفقیت اش با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

نقل و انتقالات 1399 شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • شجاع خلیل‌زاده عزادار شد؛ تسلیت به کاپیتان تراکتور
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم