Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:00:21 GMT

مازندران از قطب های ووشو در کشور است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۷۴۲

مازندران از قطب های ووشو در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر صدیقی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح سالن تخصصی ووشو در قائمشهر با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از جمله برنامه‌های فدراسیون ووشو است، افزود: باید از فضای ورزشی و خانه ووشو برای توسعه ورزش همگانی و در نهایت ارتقای ورزش قهرمانی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه مازندران از بازوها و قطب مهم ووشو در کشور به شمار می‌رود، افزود: ووشو در سال‌های اخیر مدال‌های رنگین و بین المللی زیادی برای کشور به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: خانه ووشو قائمشهر می‌تواند پایگاه قهرمان پروری ارزشمندی تبدیل شود و قائمشهر را به قطب ووشو کشور و استان تبدیل کند.

صدیقی با عنوان اینکه مازندران استانی قهرمان پرور به شمار می‌رود، افزود: نسبت به تجهیز امکانات خانه تخصصی ووشو در قائمشهر باید برنامه ریزی شود.

رئیس فدراسیون ووشو خواستار تلاش مجلس برای کسب مجوز حق پخش ورزش ووشو از سیما شد و گفت: کل بودجه ووشو به اندازه حقوق یک فوتبالیست نیست اما با این حال شاهد کسب مدال‌های فراوانی در این رشته هستیم.

کمال علی پور عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وجود جوانان ورزشکار در استان مازندران گفت: طبق برنامه هفتم توسعه برنامه هفت دهم درصد را تا یک و ۱.۵ درصد افزایش دهیم.

کد خبر 5054440

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ووشو امیر صدیقی شهرستان قائمشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران

دریافت 28 MB

رحیم درزی خلردی در گفت وگو با خبرنگار مهر نبود اسپانسر و حامی را از جمله مشکلات فراروی ورزش فوتبال استان بیان کرد و گفت: این درحالی که فوتبال استان در همه رده‌ها حرف برای گفتن دارد و در کافا، چهار بازیکن از تیم ملی کشور را استان مازندران تشکیل می‌دهد.

وی با عنوان اینکه مازندران جزو استان‌های باظرفیت و با استعداد در حوزه فوتبال است خواستار ورود شرکت‌ها و صنایع تولیدی برای حمایت از ورزش استان شد.

کد خبر 6089468

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است