Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت روز مرزبانی، این میزان مواد مخدر کشف شده می‌تواند میلیون‌ها نفر را در معرض آسیب خانمان‌سور قرار می‌دهد که در این عرصه نقش مرزداران حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: استان بوشهر در مقابله با سوداگران مرگ در خشکی و خلیج فارس، مرزبانان شبانه‌روز تلاش می‌کنند و به توفیقاتی دست یافته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر قاچاقچیان از خشکی به دریا سوق یافته است افزود: مرزبانان و دریابانان استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی، قاچاقچیان را ناکام گذاشته‌اند و اکنون استان بوشهر در عرصه مبارزه با موادافیونی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

گراوند بیان کرد: در تخصیص منابع اعتباری باید به جایگاه استان‌ها در امنیت ملی توجه شود که در این راستا عسلویه، خارگ، همجواری با کشور‌های خلیج فارس از ویژگی‌های استان بوشهر است که باید در تخصیص منابع اعتباری به این ظرفیت‌ها توجه شود.

او با بیان اینکه یک سوم مرزدریایی کشور در استان بوشهر قرار دارد عنوان کرد: از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرزدریایی کشور بیش از ۹۳۰ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد که طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس در این استان است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوداگران مرگ مواد مخدر نیروی انتظامی امنیت ملی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت