Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پرسپولیس پست مشترکی را منتشر کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی هماهنگ تصویری در صفحه اینستاگرامشان منتشر کردند. در این پست تصویری از تیم و کادر فنی و هواداران است و می خواهند نشان دهند که این تیم به کمک کادر فنی و هواداران به دنبال ادامه موفقیت های خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است