Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در مورد چشم‌انداز حوزه‌ اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک اصلاح‌ می‌شود.

وی افزود: با توجه به پایین‌بودن حقوق کارکنان واحدهای‌ مرزی‌ دانشگاه آزاد، ردیف حق مرزی به لیست حقوق آنان  افزوده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع‌ دانشگاه آزاد اسلامی در مورد وصول مطالبات از سازمان‌های حمایتی مانند بنیاد شهید گفت:  اقدامات موثری در این مورد انجام شده که به‌زودی‌ خبرهای خوشی به واحدهای دانشگاهی خواهد رسید.

احمد ابراهیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر نیز پیش از سخنان فداکار، اظهار کرد: با توجه به جایگاه این واحد دانشگاهی در جنوب استان با اندکی توجه شاهد تغییرات قابل‌ توجه و موثری در این بخش از استان خواهیم‌ بود.

به‌ گزارش ایسکانیوز، سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه حضور داشت و  فداکار را همراهی کرد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1078133 برچسب‌ها حقوق محمدمهدی فداکار سلطانعلی میر دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر واحدهای مرزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر واحدهای مرزی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز