Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان کمالی در خصوص پخش یک ویدیو مربوط به مصدومیت یک زن در فضای مجازی گفت:در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط چند خانم از اهالى خانه مورد ضرب و شتم قرارگرفته و با کمک مامور حراست آن مجتمع، تحویل کلانترى می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادن در خصوص پخش یک ویدیو مربوط به مصدومیت یک زن در فضای مجازی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط چند خانم از اهالى خانه مورد ضرب و شتم قرارگرفته و با کمک مامور حراست آن مجتمع، تحویل کلانترى می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ویدئوی پخش شده در فضای مجازی در روز گذشته رخ داده و در خصوص دستگیری یک زن جوان توسط اهالی ساکنان منطقه بریم شمالی آبادان است، ادامه داد: مامور حراست حاضر در فیلم هم به دلیل رفتار خشن مجرمانه با دستور مقام قضایی دستگیر شده است.   به گزارش دانا، جریان ضدانقلاب با یک گاف رسانه ای عجولانه تلاش داشت تا این درگیرى شخصى را سند ظلم جمهورى اسلامى به زنان روایت کند!   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مامور حراست زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن