Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در کار گروه بررسی مشکلات و رفع موانع تولید میامی گفت: طبق زمان بندی، مطالبات سرمایه گذاران به خاطر تحقق رونق تولید بررسی شود، به همین دلیل حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات رفع موانع تولید ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شرایط اقتصادی کشور متولیان امور اقتصادی باید در خدمت سرمایه گذاران بخش تولیدی باشند و برای رفع مشکلات آنان بکوشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد:همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مصوبات جلسات ستاد تسهیل ضروری است.

شریفی نژاد با بیان اینکه خودسازی و باور به توانمندی‌های داخلی یکی از راه‌های خروج از مشکلات است، تصریح کرد: تحقق شعار سال مزیت‌های فراوانی برای کشور به همراه دارد که این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات مشکلات اقتصادی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است