Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند بسیاری از تصمیم ها به صورت ملی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مصوب و به استان‌ها ابلاغ می‌شود اما با توجه به شرایط خاص باید برخی از تصمیم ها به صورت استانی مصوب و اجرا شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدصالح جوکار"نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی  در نشست بررسی مشکلات بیمارستان‌های یزد در مبارزه با ویروس کرونا و نشست با جمعی از متخصصان بیماری های عفونیکه در بیمارستان شهید صدوقی مرکز استان برگزار شد، با اشاره به شیوع  کرونا و مشکلاتی که در این رابطه به وجود آمده است ،افزود: مشکلات به وجود آمده و مسوولیت‌پذیر نبودن برخی ها  در این زمینه سبب نگرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید کار پژوهشی صورت گیرد ، چرا آمار ابتلا به کرونا در یزد نسبت به دیگر استان‌ها روند صعودی بیشتری دارد، تصریح کرد: ستادهای مبارزه با کرونا علاوه بر  ملی به صورت استانی هم برگزار می‌شود و باید در این ستادها نسبت به این موارد تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعداد بسیار کمی از مردم اصلا حاضر نیستند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: بیشتر مردم همراهی لازم برای رفع مشکلات را دارند ولی وقتی که برخی از مسوولان تصمیم‌گیر موضوع های مرتبط با پیشگیری را جدی نمی‌گیرند و اطلاع رسانی لازم به مردم را ندارند چه انتظاری از جامعه داریم؟

وی با بیان اینکه مردم در ماه های محرم و صفر نهایت همکاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتند ، ادامه داد: در شرایط فعلی چه انتظار دیگری از مردمی داریم که با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستند، حداقل بخشی از جامعه ما تعهد و مسوولیت دارند در صورتی که ما مسوولان جدیت لازم را داشته باشیم و با آنها شفاف صحبت کنیم قطعا مشکلات رفع می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اطلاع رسانی درست و ارایه آموزش‌های کافی به مردم در حوزه پیشگیری از کرونا تاکید کرد و افزود: این آموزش‌ها باید به صورت استانی هم انجام شود و زمینه ای فراهم کنیم که آموزش‌ها فراگیر باشد.

وی ادامه داد: خسته کردن کادر درمان استان تبعات بسیار زیادی دارد و باید برای جلوگیری از این موضوع تلاش کرد تا زمینه ای به وجود آید که امکانات و نیروی انسانی در این حوزه را تقویت کنیم.

نماینده استان یزد در مجلس خاطرنشان کرد: این که هر روز تعداد قابل توجهی از کادر درمان و به ویژه پرستاران به کرونا مبتلا می شوند موضوع بسیار خطرناکی است؛ باید به گونه ای عمل کنیم که سلامت آنها بیش از پیش تامین  و فشار بر آنها با رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم کمتر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان نماینده مجلس استان یزد کرونا مجلس شورای اسلامی صورت استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد