Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی شامگاه پنجشنبه در دیدار رییس فدراسیون کشتی با وی در محل استانداری کرمان افزود: استانداری به صورت کامل برای حمایت از کشتی آماده است و با مشارکت بنگاه های اقتصادی به ورزش این استان کمک و از آن حمایت می کند و در سمینار فرمانداران، امور مربوط به ورزش کشتی در شهرستان‌ها دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای پاراالمپیک و المپیک با بنگاه‌های اقتصادی توافقات مطلوبی شده که بخشی به علت کرونا اجرایی نشده است اظهار داشت: اعتقاد ‌داریم که کشتی ضمن کمک به سلامت، به ارتقای فرهنگی و مهارت زندگی جوانان کمک می کند که این فرایند جزو اهداف ما است و در این راستا از همکاری و دغدغه فدراسیون کشتی قدردانی می شود.

استاندار کرمان ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی گفت: امیدواریم این هفته فرصتی برای تجدید نظر در برنامه‌های قبلی و تصمیم گیری در مورد برنامه جدید برای ورزش این استان باشد.

وی تاکید کرد: تلاش ما در این بود که شاخص های پایین کرمان را بهبود بخشیم، به ویژه ۲ شاخص ارتقای بناهای ورزشی سرپوشیده و روباز افزایش یابد و با گزارش اداره کل ورزش و جوانان این استان به‌متوسط کشور رسیده‌ایم که توفیقی مطلوب محسوب می‌شود که امیدواریم افزایش یابد.

فدائی با بیان اینکه روش مقایسه در موضوعات مختلف نسبت به سال های قبل را به‌کار گیریم افزود: حتما باید در شاخص ها هر سال ‌بهتر شده و رشد داشته باشیم که در این زمینه در شاخص های مهم ورزشی طی سال‌های گذشته رشد داشتیم. 

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت و امکانات خوبی دارد عنوان کرد: بنگاه های اقتصادی در سیرجان، کرمان، شهربابک و رفسنجان ورزشگاه می سازند و این ورزشگاه‌ها در کرمان و رفسنجان امسال افتتاح می شود.

استاندار کرمان افزود: طرح های مدون در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش تصویب و اجرایی می شود و زمینه مساعدی در استان وجود دارد و با تعامل و همکاری مشکلات را رفع می کنیم. 

وی ادامه داد: سود گل گهر در سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان بوده که بخشی از این سود باید به استان و ورزش کمک کند لذا در نشست هایی توافق با مس و گل گهر وظایف تقسیم بندی شده و کم کاری‌ها در این حوزه باید پیگیری شود.

فدائی افزود: طبق صورتجلسه رشته‌های مختلف تقسیم بندی و هرکدام به‌ یک شرکت واگذار شده و پیگیری نکردن تصمیمات موجب نتیجه ندادن اقدامات و مصوبات می شود.

وی بیان داشت: ورزش استان کرمان در قالب باشگاه ها هدفمند پیگیری می‌شود که عمل به این امر بستگی به ‌تلاش ما دارد و امکان پذیر است.

وی با اشاره به توافقات سال گذشته و اینکه مسابقات به دلیل کرونا برگزار نشد گفت: توافق کردیم که مس ۱۰۰ زمین ورزشی برای مناطق محروم جنوب کرمان احداث کند که این امر از تصمیمات خوب بوده و باید پیگیری شود.

برچسب‌ها محمد جواد فدایی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان کشتی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد جواد فدایی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان کشتی استانداری کرمان محمد جواد فدایی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان کشتی استانداری کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی طهایی درباره ثبت مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی، اظهار کرد: برای کسب امتیاز باید تقویم سالیانه ایران را در فدراسیون جهانی ثبت می‌کردیم تا مسابقات ما رسمیت داشته باشد. سیستم تقویم جهانی به این صورت است که هر ورزشکاری یک امتیاز دارد و نتایج را معمولا براساس ۵ مسابقه و بالاترین رتبه‌ای که در طول سال کسب کرده است، محاسبه می‌کنند. این امتیاز برمبنای رنکینگی است که در مسابقه به دست می‌آورند و در آن مسابقه شرکت کرده اند. 

وی افزود: این رنکینگ‌ها به این صورت است که از بالاترین رده یعنی او دبل یو که شامل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است، آغاز می‌شود و ۳۷۰ امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات لیگ الماس و آسیایی و منطقه‌ای در رده‌های دی اف، جی اف و‌ای بی سی دی‌ای اف برگزار می‌شود. 
مدیر روابط بین الملل عنوان کرد: مسابقات اف ۱۵ امتیازی است و قهرمانی کشور‌ها در رده ب قرار می‌گیرد و ۱۰۰ امتیاز دارد. این سیستم رده بندی به این صورت است که از اول ژانویه سال ۲۰۲۳ فدراسیون جهانی اعلام کرد اگر مسابقه‌ای در تقویم جهانی ثبت نشود به تبع آن هیچکدام از نتایج ورزشکاران را نمی‌تواند ثبت کنند و این نتایج در نظر گرفته نمی‌شوند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۶ ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند و مدت زمان محدودی تا المپیک در پیش داریم، این ورزشکاران مجبور بودند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند و امتیاز خود را ارتقاء دهند. برای شخص دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون و دکتر معتمدی دبیر کل فدراسیون این موضوع به دغدغه تبدیل شده بود که چرا مسابقات قهرمانی کشور ایران ۱۰۰ امتیاز  دارد و با شروع سال میلادی که زمان ثبت آن بود در تقویم جهانی ثبت نشده است، اما با پیگیری‌های فدراسیون وقت و رایزنی با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی کشور زنان که در ۲۷ و ۲۸ خرداد و مردان که در ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود، در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد. 
طهایی گفت: خداراشکر این موضوع مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته است تا بتوانیم در مدت زمان مقتضی مسابقات را برگزار کنیم و رکورد این رقابت‌ها را ثبت و امتیاز آن برای کسب سهمیه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند