Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، دستور پیگیری فوری را صادر کرد.
انتشار یک ویدیو از دختر جوانی غرق در خون در حالی که توسط اطرافیان مورد ضرب و شتم و تعرض قرار می‌گیرد واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین کاربران بسیاری در فضای مجازی نسبت به رفتار ناشایست یکی از نگهبانان پالایشگاه واکنش نشان داده‌اند.

فرماندار آبادان: همه کسانی که در فیلم حاضرند بازداشت شدند

 زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در خصوص انتشار کلیپی از کتک خوردن یک زن در آبادان اظهار داشت:همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند گفت: این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی با خانواده مرد اتفاق افتاده است و موضوع کتک خوردن این زن به آن صورتی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نیست.

موسوی تاکید کرد: در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره صحبت خواهد کرد.

پیش از این معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرده بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیرسام کمایی گفته بود در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ضرب و شتم منتظری دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان