Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:10:28 GMT

ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می‌اندازد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۱۰۱

ترامپ روز شنبه رای خود را به صندوق می‌اندازد

به گزارش تارنمای خبری هیل، «جاد دییر» معاون سخنگوی کاخ سفید پنجشنبه‌شب گفت «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت فلوریدا که به عنوان محل اقامت خود معرفی کرده، به صورت حضوری به صندوق می‌اندازد.

ایالت فلوریدا به دلیل شیوع کرونا رای‌گیری زودهنگام را از روز دوشنبه این هفته آغاز کرده و یکی از ایالت‌هایی است که انتظار می‌رود در نتایج انتخابات تعیین‌کننده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تارنمای هیل، در این ایالت در روز اول رای‌گیری ۳۵۰ هزار رای به صندوق انداخته شد که نسبت به انتخابات پیشین، یک رکورد محسوب می‌شود.

«مایک پنس» معاون رییس جمهوری آمریکا نیز پس از به تاخیر انداختن سفر خود، روز جمعه در ایالت محل اقامت خود، ایالت ایندیانا، رای خود را به صورت حضوری به صندوق می‌اندازد.

ترامپ و ستاد انتخاباتی او، رای‌دهندگان را در ایالت‌های مثل فلوریدا تشویق به رای دادن زودهنگام کرده‌اند تا فاصله‌ای را که میان آن‌ها و دموکرات‌ها در رای‌گیری زودهنگام ایجاد شده، پر کنند.

این در حالی است که ترامپ خود به رغم گواهی کارشناسان مبنی بر نبود تقلب چشم‌گیری در رای‌گیری پستی، به انتقادات گسترده از این نوع رای‌گیری، خواهان عدم استفاده از آن بوده است.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیشین در سال ۲۰۱۶ با کسب ۱۱۳ هزار رای در ایالت فلوریدا پیروز شد و این ایالت در انتخابات این دوره نیز از ایالت‌هایی به شمار می‌رود که ترامپ برای پیروزی باید اکثریت آرای آن را به دست آورد.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود

رئیس‌جمهوری با اشاره به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی گفت: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رئیس‌جمهوری ایران با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به‌عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علایق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود