Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:39:32 GMT

آغاز مناظره پایانی ترامپ و بایدن

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۳۸۰

آغاز مناظره پایانی ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پنجشنبه شب به وقت واشنگتن برگزار شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مناظره نهایی نامزدهای دو حزب عمده سیاسی ایالات متحده برای انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (سیزدهم آبان) امسال در فضایی متفاوت‌تر از مناظره اول آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق مقررات تازه‌ای که برای آخرین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن وضع شده است، میکروفون آنها در بخش‌هایی از این مناظره خاموش خواهد بود.

برگزارکنندگان مناظره ریاست جمهوری آینده با خاموش کردن میکروفن‌های دونالد ترامپ و جو بایدن، هر بار به طرف مقابل دو دقیقه کامل فرصت صحبت داده‌اند؛ تا دیگری نتواند سخنان رقیبش را قطع کند.

این تغییر به دنبال انتقادات گسترده از نحوه برگزاری اولین مناظره تلویزیونیکه در آن بارها دو طرف به خصوص دونالد ترامپ، حرف دیگری را قطع می‌کردند، صورت گرفته است. 

آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای دو حزب عمده سیاسی ایالات متحده که راس ساعت چهار و نیم صبح جمعه (دوم آبان) به وقت تهران آغاز شده، در دانشگاه بلمونت در نَشویل ایالت تنسی برگزار شده است.

این مناظره که یک ساعت و نیم (90 دقیقه) به طول انجامیده، به شش بخش پانزده دقیقه‌ای تقسیم شد که هر بخش آن به موضوع خاصی اختصاص یافته است.

قرار است در این مناظره، ترامپ و بایدن در زمینه مقابله با کرونا، و چگونگی رسیدگی به خانواده‌های آمریکایی، روابط نژادی، تغییرات اقلیمی، امنیت ملی و رهبری کشور نظرات خود را بیان کنند.

در حال تکمیل....

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا دونالد ترامپ جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف