Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "رضا بردبار" روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: عملیات پروژه لایروبی خرم‌رود در سه مرحله اجرا می‌شود که پس از اتمام خاکبرداری و لایروبی رودخانه اطراف پل شهدای حاج عمران، با مرحله خشکه چینی کف رودخانه و نهایتا احداث کانال مرکب ادامه‌ خواهد یافت.

وی گفت: عملیات لایروبی و خاکبرداری پروژه بسترسازی و احداث کانال مرکب پل شهدای حاج عمران در طول۶۰۰متر و عرض تقریبی ۴۰متر تاکنون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بیان کرد: با تلاش نیروهای سازمان و بکارگیری ماشین‌آلات تاکنون در این پروژه حدود ۵ هزار و ۴۵۴ مترمکعب حجم خاک‌برداری و لجن‌برداری انجام شده است.

رودخانه خرم‌رود خرم‌آباد به طول ۱۴ کیلومتر از غرب خرم آباد شروع شده و به جنوب این شهر ختم می شود.

داریوش حسن نژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه لرستان نیز می گوید که ظرف ۲هفته آینده ۶ اکیپ عملیات لایروبی کامل این رودخانه را به اتمام خواهند رساند.

لایروبی پروژه پل شهدای حاج عمران واقع در ساحلی خرم‌آباد برعهده سازمان همیاری شهرداری های لرستان می‌باشد.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو اخبار کنکور خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ‌وخم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه‌وبودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تأمین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت‌گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

استاندار لرستان، افزود: برای تأمین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می‌تواند به‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تأکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تأمین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 6088478

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور