Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@00:14:38 GMT

کومان و یک اظهار نظر عجیب دیگر درباره مسی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۹۲۱

کومان و یک اظهار نظر عجیب دیگر درباره مسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای با روزنامه هلندی "آلگمن اوگبلاد" در رابطه با آخرین وضعیت آبی و اناری پوشان و کاپیتان این تیم صحبت کرده است.

               

       

کومان در رابطه با لیونل مسی گفت: او قصد داشت به هرشکل ممکن از جمع بازیکنان بارسلونا جدا شود، اما از آن جایی که هیچ تیمی حاضر به پرداخت بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی کاپیتان آبی و اناری پوشان نشد، مسی مجبور به ماندن در جمع کاتالان‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان پیش از این هم خطاب به مسی اظهار کرده بود: دوران تو به پایان رسیده و نوبت به جوانان رسیده است.

با اختلافاتی که میان این ۲ نفر وجود دارد بدون شک مسی فصل آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسی کومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر