Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@12:08:34 GMT

دلار پس از انتخابات امریکا ارزان میشود؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۱۵۷

در حالی که امروز فعالان بازار آزاد نرخ ۳۰ هزار تومان را برای فروش دلار پیشنهاد می‌دادند اما حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر از ۲۵ هزار تومان برای خرید دلار نبودند. ناطقان: امروز فاصلاه قابل توجه قیمت خرید و فروش دلار از سوی برخی فعالان سیگنال کاهش نرخ ها پس از تعطیلات پیش رو بود. برخی از فعالان بازار می گویند قیمت ها احتمالا بار دیگر کاهشی در محدوده دو هزار تومان را تجربه می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازار ارز با وجود افزایش قیمت همچنان با ثبات فاصله داست و فعالان نوسانی که از روز دوشنبه در بازار آغاز شده را پایان یافته نمی‌دانند .
برخی از صرافان نیز در جواب این سئوال که چه عاملی قیمت ها را دستخوش تغییر کرد، به ماجرای آزاد شدن منابع بلوکه شده رد عراص و ... اشاره کردند . هنوز مشخص نیست دلیل این نوسان که از سوی فعالان اقتصادی نوسانی مخرب تلقی می شود، چیست؟
 برخی دیگر این این نوسان را ناشی از جو روانی ایجاد شده برای انتخابات امریکا می دانند .  فعالان بازار معتقدند دلار پس از انتخابات امریکا ، فارغ از نتیجه با تخلیه جو روانی دستخوش کاهش می شود
همچنین یورو نیز امروز برای خرید با قیمت ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان و برای فروش با رقم ۳۴ هزار و ۵۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: دلار ، انتخابات ، آمریکا ، ارزان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دلار انتخابات آمریکا ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه

قیمت سکه در معاملات نقدی روز پنجشنبه هفته قبل نزولی شد. در شرایط کنونی فنی‌های بازار معتقدند که قیمت‌ها در مرز حساسی قرار دارند و دو روز ابتدای هفته جاری برای معامله گران مهم است.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه در آخرین روز معاملاتی هفته قبل با افت دما روبرو شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از آنکه قیمت دلار به مسیر کاهشی خود ادامه داد سکه بازان بار دیگر دنده‌معکوس زدند و فلز گران‌بهای داخلی با افت ۱۵۰ هزار تومانی بر روی ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قرار گرفت.

در شرایط کنونی فنی‌های بازار معتقدند که قیمت‌ها در مرز حساسی قرار دارند و دو روز ابتدای هفته جاری برای معامله‌گران مهم است.

گفتنی است بازار طلا روز جمعه شاهد فراز و فرود قیمت اونس طلا بود. فلز زردرنگ جهانی روز گذشته تا سطح ۲۳۵۲ دلار بالا رفت؛ اما دوباره نزولی شد و تا محدوده ۲۳۲۶ دلار پایین آمد. البته بامداد امروز قیمت طلا در حول‌وحوش ۲۳۳۸ دلار بسته شد.

از سوی دیگر برخی از معامله‌گران مدعی بودند که اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی روز جمعه تا حدودی کاهشی شد. فعالان بازار می‌گفتند درصورتی‌که دلار در اولین روز هفته نوسان نزولی را ثبت کند شرایط برای صعود سکه دشوار خواهد شد.

به عقیده تکنیکالیست‌ها درصورتی‌که سکه بالای مرز ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ماندگار شود احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. از سوی دیگر مرز ۴۲ میلیون‌تومانی و محدوده ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای جناح کاهشی بازار مهم است. هفته گذشته سکه تا این مرز مهم پایین آمد، اما نتوانست تثبیت دهد و دوباره به سمت بالا برگشت. تحلیلگران می‌گویند درصورتی‌که سکه مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست دهد قدرت کاهشی‌ها تا حدودی بیشتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان