Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران دارای ۲۸ موکب است که از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، کمک‌های مومنانه و در کنار آن توجه به عزاداری‌ها فعال بودند و طی این مدت خدمات برجسته‌ای ارائه کردند.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت با خدمات مختلف در سطح شهرهای مازندران با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع ماسک‌، مواد ضدعفونی، توزیع دارو و انجام ویزیت، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، پویش مهربانی در بحث لوازم‌التحریر و کمک‌های مومنانه فعال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: موکب‌های مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و کمک مومنانه جمع‌آوری کردند.

اصغری ادامه داد: از بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان ماه صفر بیش از ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بحث کمک‌‌های مومنانه، سلامت، بهداشت و کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری کردند.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع بسته‌های کمک مومنانه و سایر اقدامات، بحث جمع‌آوری نذورات برای ساخت صحن حضرت زینب(س) در دستور کار قرار داشته که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این زمینه جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه افزایش ۷ درصدی داشته است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران

تین نیوز

توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای می تواند تأثیر بسیار مهمی بر رونق اقتصادی ایران داشته باشد. این توسعه می تواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد کشور تأثیرگذار باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، برخی از تأثیرات مهم توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای بر رونق اقتصادی ایران عبارتند از:

1. افزایش ترافیک و حرکت آسان تر کالا و مسافران: با توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای، حرکت کالا و مسافران به صورت آسان تر و سریع تر انجام می شود که می تواند باعث افزایش تجارت و تبادلات اقتصادی شود.

2. افزایش فرصت های شغلی: توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای منجر به ایجاد فرصت های شغلی در صنایع مختلف مرتبط با حمل و نقل، مانند حمل و نقل، خدمات پشتیبانی، تولید قطعات خودرو و غیره می شود.

3. افزایش توسعه مناطق مختلف: با توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای، مناطق مختلف کشور بهبود یافته و به سرعت توسعه پیدا می کنند، که این می تواند به تعادل توسعه مناطق کمک کند.

4. کاهش هزینه ها: با بهبود شبکه های حمل و نقل جاده ای، هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا می کند که می تواند به افزایش سودآوری کسب وکارها و کاهش هزینه های تولید منجر شود.

5. افزایش رقابت پذیری: توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای باعث افزایش رقابت در بازار محصولات و خدمات می شود که این می تواند به بهبود کیفیت و قیمت محصولات منجر شود.

بنابراین، توسعه شبکه های حمل و نقل جاده ای می تواند به رونق اقتصادی ایران کمک کند و به توسعه صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، اشتغال و سودآوری کسب و کارها کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران