Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:03:24 GMT

مرگ ۱۸ تن در حادثه ریزش ساختمان در غنا 

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۰۹۵

مرگ ۱۸ تن در حادثه ریزش ساختمان در غنا 

در حادثه فرو ریختن ساختمانِ کلیسایی در کشور آفریقایی غنا دست‌کم ۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، "ریچارد آمو یارتی" رئیس مرکز ملی مدیریت حوادث طبیعی غنا تایید کرد که بر اثر ریزش ساختمان این کلیسا در منطقه "مانسو آکروسو" ۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی نیروهای امداد و نجات موفق به زنده خارج کردن هشت نفر دیگر از زیر آوار و نجات جان آنها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با اشاره به ادامه فعالیت تیم‌های امداد و نجات و انتقال مجروحان به بیمارستان‌های اطراف نسبت به احتمال افزایش شمار جان‌باختگان ابراز نگرانی کرده است. بنابر گزارش رسانه‌های داخلی، بیم آن می‌رود که هنوز عده‌ای در زیر آوارِ ساختمان گرفتار باشند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، هنگام وقوع این حادثه بیش از ۶۰ نفر در داخل کلیسا بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریزش ساختمان کشور غنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مورد این حادثه گفت: حادثه نشت آب بر اثر ترکیدگی لوله اصلی در خیابان مهدی در ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه به سامانه ۱۲۲ اطلاع داده شد و پرسنل عملیاتی اتفاقات آبفا پس از ۱۵ دقیقه به محل مراجعه و اقدام به قطع آب نمودند.

او افزود: با حضور و تلاش تیم‌های عملیاتی اتفاقات این شرکت، حادثه در کمترین زمان ممکن و حداقل میزان خسارت به ابنیه مجاور در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مهار و ایمن سازی لوله آب شکسته شده انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد یکی از علل شکستگی لوله را نشست بستر لوله در اثر بارندگی اخیر عنوان کرد و ادامه داد: سایر عوامل موثر در این حادثه در دست بررسی است.

علمدار به حضور و مشارکت فعال مدیریت بحران استانداری، شهرداری منطقه تاریخی، آتش نشانی، نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور اشاره کرد و اظهار داشت: در اثر ترکیدگی لوله اصلی و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شد که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی پرسنل آبفا با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شد.

او با بیان اینکه در اثر نفوذ آب به ساختمان‌های مجاور یک باب منزل و دو باب مغازه دچار آبگرفتگی و تخریب شدند، گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد