Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تا زمانی که بتوانم برای تیمم مفید واقع شوم بازی می‌کنم و در غیر این صورت اگر بدانم لحظه‌ای مثمر ثمر نیستم قطعاً خداحافظی می‌کنم.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در یک ماه اخیر تمرینات، بدنسازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داده‌ایم که این موضوع باعث شده کادرفنی شناخت زیادی روی نفرات جدید پیدا کنند و قطعاً در ادامه و با شروع بازی‌ها شناخت بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تعامل با کادرفنی سعی می‌کنیم کار‌های تاکتیکی را به بهترین شیوه انجام دهیم تا ذوب‌آهن را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم.

وی درباره اینکه آیا تصمیم به خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر، ادامه داد: من تا زمانی که بتوانم برای تیمم مفید واقع شوم بازی می‌کنم و در غیر این صورت اگر بدانم لحظه‌ای مثمر ثمر نیستم قطعاً خداحافظی می‌کنم. فوتبال عشق و علاقه قلبی من است و من به خاطر آن نفس می‌کشم. تمام هدف من کمک به تیم محبوبم ذوب‌آهن و خوشحال کردن هواداران و کارکنان زحمتکش کارخانه است. هر زمان که برای تمرین یا بازی به زمین مسابقه پا می‌گذارم با تمام لذت این کار را انجام می‌دهم و واقعاً فکر به خداحافظی ذهن من را به هم می‌ریزد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی با فولاد خوزستان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، تصریح کرد: هر دو تیم، بازیکنان جدیدی جذب کردند. فولاد از تیم‌های خوب لیگ است اما تمام تلاش ما این است که قوی شروع کنیم و تا آخر هم به خوبی به مسیرمان دامه دهیم.

حدادی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران ذوب‌آهن مثل همیشه حامی ما باشند. مخصوصا الان که درصد زیادی از تیم تغییر کرده، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم ذوب‌آهن را به روزهای خوبش برگردانیم.

بیشتر بخوانید: یک بازیکن جدید در راه ذوب‌آهن

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال قاسم حدادی فر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال قاسم حدادی فر حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم

دریافت 932 KB

به گزارش همشهری آنلاین، گل دوم هالند و سیتی با یک پرش بلند و ضربه سر به ثمر رسید که برای فوتبال دوستان یادآور گل‌های کریستانو رونالدو با ضربه سر بود.

️ هالند تا اینجا موفق شده ۲۵ بار برای من‌سیتی گلزنی کند و در صدر گلزنان لیگ جزیره قرار دارد.

کد خبر 849211 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال تیم منچستر یونایتد ورزش

دیگر خبرها

  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...