Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروژه ۱۰۰ واحدی ساخت مسکن برای محرومان شهرستان ماهشهر با مشارکت بسیج سازندگی خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت است.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی خوزستان در بازدید از این پروژه در شهرستان ماهشر گفت: این طرح برای تامین مسکن محرومان این شهرستان، خانواده‌های بی بضاعت و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پروژه شامل ۱۰۰ واحد مسکونی، مدرسه و درمانگاه است که با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همت جهادگران شهرستان ماهشهر در حال انجام است.

سروان حمیداوی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ماهشهر با اشاره به تلاش جهادگران گروه‌های جهادی برای ساخت این واحد‌های مسکونی  بیان داشت: در این پروژه گروه‌های جهادی شامل گروه جهادی حوزه صاحب الزمان (عج)، حوزه طالقانی، حوزه امام علی (ع)، گروه جهادی شهر چمران، امام رضا (ع)، بندر امام (ره) و گروه جهادی عشایر در شهرستان برای این فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم مشارکت دارند.

او ادامه داد: تاکنون ۲۰ واحد مسکونی تکمیل و آماده افتتاح است و نیز پی ریزی سایر واحد‌ها هم صورت گرفته است، این واحد‌های مسکونی در نقاط محروم شهرستان ماهشهر، شهرک طالقانی، شهر چمران، شهرک شهید رجایی، شهید مدنی و سربندر ساخته خواهند شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز بسیج سازندگی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم