Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه کمتر از ۳۰ مورد جریمه برای عدم استفاده از ماسک صادر شده، گفت: سعی داریم به صورت جدی تر در این زمینه وارد شویم و دیگر حالت تذکری و ارشادی نداشته باشیم.

سردار حسین رحیمی با ارائه توضیحاتی در رابطه با جریمه رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، افزود: کد اعمال جریمه برای عدم ماسک زدن در خودروها فعلاً فقط برای تهران اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا این کد و نوع جریمه به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود و به استان‌های دیگر هیچ کدی برای جریمه خودروها داده نشده است؛ در نهایت هیچ استانی به جز تهران نمی‌تواند اعمال قانون در این زمینه داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ما در تهران هنوز به صورت جدی افراد را اعمال قانون نکرده‌ایم، از ابتدای این طرح تاکنون کمتر از ۳۰ مورد جریمه صادر شده و رفتار پلیس بیشتر حالت ارشادی و تذکری بوده است.

رحیمی ادامه داد: این روند ادامه نخواهد داشت و حتماً در صورت لزوم جدی‌تر وارد می‌شویم چرا که بنا به گفته مسئولان، وضعیت شیوع کرونا در پایتخت قرمز است.

وی گفت: طی یک هفته تا ۱۰ روز از شروع این طرح، رفتار مردم بهتر شده و پروتکل‌ها در واحدهای صنفی بیشتر رعایت می‌شود اما مردم باز هم باید رعایت کنند چرا که اول باید به فکر سلامت خود باشند و دوم بدانند که پلیس تصمیم دارد جدی‌تر با افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، برخورد کند./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین؛ آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

در حال حاضر و براساس نمایش شاخص های موجود در ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در تهران، هیچکدام از ایستگاه ها وضعیت ناسالم و بالاتر از ۱۰۰ را نمایش نمی دهند و وضعیت هوا در ۶ ایستگاه از تهران در شرایط پاک و شاخص آلودگی هوا کمتر از ۵۰ است.

کد خبر 848356 منبع: ایسنا برچسب‌ها شهرداری تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد