Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@04:48:40 GMT

تولید فیلم آموزشی و ارائه در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۴۹۱

تولید فیلم آموزشی و ارائه در فضای مجازی

او پیش از شیوع «کرونا» در مراکز فرهنگی و هنری زیادی و از جمله فرهنگسرای «دانش» شاگردانی را آموزش می‌داد و حتی ۲ نفر از شاگردانش در مسابقات کشور رتبه برتر کسب کرده‌اند. البته با تعطیلی مراکز فرهنگی به سبب شیوع کرونا، این جوان بیکار ننشسته است. او می‌گوید: «آموزش هنر، این روزها در اولویت خانواده‌ها نیست، چون توان پرداخت هزینه کلاس‌های خصوصی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی هم تعداد علاقه‌مندان کم نیست. به همین دلیل به فکر افتادم تا از فضای مجازی استفاده کنم و هر روز فیلم مباحث آموزشی هنر به‌ویژه خوشنویسی را در خانه تهیه کرده، سپس فیلم تولید شده را در اختیار مراکز فرهنگی و هنری و مدارس و... قرار می‌دهم تا مخاطبان‌شان بتوانند با خوشنویسی آشنا شوند.»

کد خبر 558114 برچسب‌ها منطقه ۲۱ كروناويروس همشهری محله آموزشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۱ كروناويروس همشهری محله آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است