Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:59:22 GMT

رشد ۲۶۲ درصدی کشف کالای قاچاق و سوخت در قشم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۵۷۳

رشد ۲۶۲ درصدی کشف کالای قاچاق و سوخت در قشم

به گزارش خبرگزای فارس از قشم، حجت‌الاسلام حسام‌الدین مویدیان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان قشم اظهار داشت: امنیت به سبب ارزش و جایگاه والایی که در زندگی فردی و اجتماعی بشریت دارد یکی از والاترین نعمت‌های خداوند به شمار می‌رود.

وی افزود: تامین امنیت، آرامش و آسایش جامعه از الطاف خداودی است که بخش عمده‌ای از آن نصیب نیروهای خدوم یگان‌های نظامی و انتظامی ناجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قشم تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان قشم در یک سال اخیر 922 طرح در بخش پلیس پیشگیری، فتا، امنیت اقتصادی، آگاهی، راهور، مبارزه با مواد مخدر و سایر حوزه‌ها اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام مویدیان ادامه داد: در هیمن بازه زمانی افزایش 39 کشف سرقت،  262 درصدی کشف کالای قاچاق و سوخت، 36 درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز راهنمایی و رانندگی به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: افزایش 110 درصدی کشف جرائم اینترنتی و 170 درصدی مبارزه با مفسدان اقتصادی و نیز رشد 20 درصدی دستگیری سارقان بخشی دیگر از کارنامه درخشان ناجا در شهرستان قشم است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی قشم گفت: اشاعه آرامش و امنیت در سطح حوزه سرزمینی با الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی قشم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق رشد قشم کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان