Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:48:14 GMT

 جهانبخش به وست بروم نمی رسد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۶۱۶

 جهانبخش به وست بروم نمی رسد

گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون هوو آلبیون، در حالی که تیمش برای بازی روز دوشنبه برابر وست بروموویچ آماده می‌شود از غیبت علیرضا جهانبخش خبر داد.

آلبیون در بازی قبلی برابر کریستال پالاس نیز جهانبخش را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اختیار نداشت با این حال پاتر قبل از جدال با وست برومویچ وضعیت بازیکن مصدوم تیمش را تشریح کرد:" تنها مصدوم تیم علیرضا است که در حال بهبودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. "

او افزود:" جهانبخش امروز با تیم تمرین نکرد و فردا و در روز‌های آینده خواهیم دید وضعیت او چگونه است؛ بنابراین در حال حاضر نسبت به حضورش در این بازی شک دارم. "

علیرضا جهانبخش که در این فصل در لیگ برتر و جام اتحادیه برای برایتون به میدان رفته بود در بازی جام اتحادیه برابر منچستریونایتد دچار مصدومیت شد. او در حالی برابر کریستال پالاس به میدان نرفت که گفته می‌شد احتمالا به بازی برابر وست برومویچ که روز دوشنبه برگزار می‌شود خواهد رسید، اما با توجه به حرف‌های گراهام پاتر سرمربی تیم، جهانبخش این بازی را نیز به احتمال زیاد از دست خواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید