Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:54:36 GMT

دیدار با 2 تیم لیگ برتری در برنامه آماده سازی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۹۲۰

دیدار با 2 تیم لیگ برتری در برنامه آماده سازی سپاهان

به گزار خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه برنامه‌های آماده سازی پیش فصل دو بازی تدارکاتی را در دستور کار خود دارد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، زرد پوشان روز پنجم آبان در اصفهان به مصاف تراکتور تبریز می‌روند و سپس روز نهم آبان نیز در خانه یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل آلومینیوم اراک را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در هفته اول لیگ در سیرجان میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ بیستم تراکتور آلومینیوم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر به سپاهان باخت که در آن دیدار یحیی گل محمدی سرمربی تیم بود و اوسمار ویرا نقش دستیار اولش را بازی می کرد. 

پرسپولیس چهارشنبه آینده باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد کاری که رقیب دیرینه یعنی استقلال با سپاهان کرد و در تهران با یک گل انتقام شکست اصفهان را گرفت.

البته ویرا باید قبل از آن تیمش را به مصاف آلومینیوم اراک بفرستد.

حریفی که در اولین بازی دور برگشت پرسپولیس را شکست داد و اتفاقاً آن دیدار اولین دیداری بود که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشست.

در واقع مربی برزیلی سرخپوشان پایتخت دو دیدار انتقامی را در دو جام مختلف مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پیش دارد. 

تیم‌هایی که در چند سال اخیر بیشتر از سایر رقبا پرسپولیس را شکست داده اند.

پرسپولیس سابقه شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را دارد و در زمان مربیگری سید مهدی رحمتی در این تیم، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد. 

پرسپولیسی ها پارسال هم در لیگ برتر یک بار به سپاهان باختند اما در جام حذفی و در اصفهان ۴ بر ۲ این حریف پرمهره را شکست دادند. 

نکته مهم دیگر این که رضا درویش گفته بود بعد از بازی با سپاهان قرارداد اوسمار ویرا تمدید می شود که این مسأله هم نشان از اهمیت خاص این دو بازی برای سرمربی پرسپولیس دارد.

او می داند که در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت اما شاید در غیر این صورت تردیدهایی در بحث تمدید قرارداد ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه