Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به محرومیت زدایی گفت: چهارمین رزمایش مواسات و همدلی با پیوست فرهنگی در قالب تعامل با کانون های فرهنگی مساجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نشست هم اندیشی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: برپایی چهارمین رزمایش مواسات و همدلی با پیوست فرهنگی از مصوبات این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: این دوره از رزمایش مواسات و همدلی با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب تعامل با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همراه با پیوست فرهنگی به مناسبت امامت حضرت مهدی(عج) برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به ضرورت برپایی ویژه برنامه های کانون های مساجد در خصوص تحقق فرمایش رهبرمعظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: راه اندازی و تشکیل مرکز نیکوکاری مسجد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای این هدف انجام شده است.

 

وی در رابطه با دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد: از دیگر مصوبات این نشست ادامه روند بازدیدهای هفتگی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که با هدف ارتباط و تعامل سازنده همچنین یک وفاق هم اندیشی در ارتباط با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز محسوب می شود.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: تمامی مراکز نیکوکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز زیر نظر مرکز نیکوکاری کانون های مساجد در مرکز استان اداره می شوند. 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز حجت الاسلام شکری کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز رزمایش مواسات و همدلی پیوست فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)