Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@22:30:11 GMT

نسخه ویژه گلکسی اس 20 سامسونگ برای ارتش+عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۳۳۸

نسخه ویژه گلکسی اس 20 سامسونگ برای ارتش+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ با طرح موسوم به «ساندویچ شیشه‌ای»، استقامت پیشین محصولات سری گلکسی اس را ندارند. بااین‌حال، چنین مشکلی نتوانسته سامسونگ را از طراحی محصول جدید از سری یادشده که دربرابر آسیب‌های جنگی مقاومت ویژه‌ای دارد منصرف کند. این محصول که Galaxy S20 Tactical Edition (نسخه‌ی تاکتیکال گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰) نام دارد، نوید یک گوشی هوشمند نظامی آماده‌ی مأموریت را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بازار هدفِ عضو جدید از خانواده‌ی پرچم‌دار سامسونگ، اندکی متفاوت‌تر از گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا و نسخه‌ی ورایزن گلکسی اس ۲۰ با قابلیت پشتیبانی از نوع موج‌میلی‌متری شبکه‌ی 5G اپراتور یادشده است.  
برخلاف برند نظامی این محصول و امیال‌ و اهداف آن در این حوزه، نسخه‌ی تاکتیکال گلکسی اس ۲۰ عملا تنها گلکسی اس ۲۰ معمولی با چند ویژگی نرم‌افزاری اضافی و گزینه‌های امنیتی در یک قاب بسیار بزرگ و تقویت ‌شده است. از نظر سخت‌افزاری، نسخه‌ی تاکتیکال مشخصات یکسانی با گلکسی اس 20 معمولی دارد؛ نمایشگر آن ۶٫۲ اینچ و از نوع OLED است، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد، حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی آن به ترتیب ۱۲ و ۱۲۸ گیگابایت است، از نوع زیر شش گیگاهرتز فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و درنهایت، در پنل پشتی دارای سیستم دوربین سه‌گانه است.  
البته سامسونگ می‌گوید که نسخه‌ی تاکتیکال، با ارائه‌ی ویژگی‌های نرم‌افزاری بیشتر نیازهای ویژه‌ی اپراتورهای نظامی را برطرف می‌کند. این قابلیت‌ها شامل حالت دید در شب است؛ هنگامی که کاربر از دوربین دید در شب استفاده می‌کند، این قابلیت با خاموش‌کردن نمایشگر مانع از کور شدن او می‌شود. همچنین، گزینه‌ای تعبیه شده است که باعث آسان‌تر شدن بازکردن قفل صفحه‌ی گوشی هنگام افقی‌بودن محصول می‌شود؛ این ویژگی به‌حدی مفید است که لزوم ارائه‌ی آن در مدل معمولی گلکسی اس ۲۰ را موجه جلوه می‌دهد. همچنین ویژگی جدیدی با نام مهیج «حالت خفا» در گوشی جدید سامسونگ وجود دارد که شبکه‌ی LTE را غیرفعال و پخش تمامی فرکانس‌های رادیویی را برای عدم‌شناسایی ارتباطات متوقف می‌کند. ویژگی یادشده، بسیار شبیه به حالت هواپیما (airplane mode) در سیستم‌های عامل موبایلی است.
شاید جالب‌ترین ویژگی که سامسونگ در محصول جدیدش برای کاربران نظامی ارائه می‌کند، ویژگی سودمند DeX باشد؛ کره‌ای‌ها استدلال می‌کنند که DeX حالتی برای شبیه‌سازی رایانه‌ی شخصی است و اپراتورها با استفاده از ویژگی یادشده در محصول جدید سامسونگ، می‌توانند گزارش‌هایشان را تکمیل کنند، آموزش ببینند یا زمانی‌که در پایگاه یا درون وسیله‌ی نقلیه هستند، مأموریتی را برنامه‌ریزی کنند.  
همچنین سامسونگ در محصول جدید از سری پرچم‌دارش، متکی‌بر سیستم امنیتی Knox خودش است. این پلتفرم که از سیستم رمزگذاری دوگانه با نام DualDAR بهره می‌برد، مطابق‌با استانداردهای مختلف امنیتی ایالات متحده برای داده‌های امن است؛ ولی تفاوت چندانی با آن‌چه که در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۰ برای مصرف‌کنندگان عادی و سازمان‌ها ارائه می‌شود ندارد.
همان‌گونه که تصور می‌شد، Galaxy S20 Tactical Edition قرار نیست به مصرف‌کنندگان عادی فروخته شود؛ این محصول تنها از سه‌ماهه‌ی سوم سال دردسترس شرکای منتخب سامسونگ در حوزه‌ی IT خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارتش گوشی سامسونگ نظامی گلکسی اس ۲۰ محصول جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟

مانیتور Innocn 27D1Q از فناوری HDR 10 برای افزایش روشنایی و جزئیات پشتیبانی می‌کند که برای تجربه بازی‌های همه‌جانبه ایده‌آل است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Innocn یک مانیتور جدید ۲۷ اینچی به نام 27D1Q را با قیمت ۹۸ دلار در بازار چین عرضه کرده است، این مانیتور دارای نمایشگر IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز، میزان روشنایی ۳۰۰ نیت و زاویه دید ۱۷۸ درجه است؛ مانیتور جدید یادشده صد درصد طیف رنگی sRGB و ۹۲ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و تا ۱۶.۷ میلیون رنگ را ارائه می‌دهد.

مانیتور Innocn 27D1Q از فناوری HDR 10 برای افزایش روشنایی و جزئیات پشتیبانی می‌کند که برای تجربه بازی‌های همه‌جانبه ایده‌آل است؛ همچنین، محصول یادشده از تکنولوژی‌های خاص برای کاهش آسیب‌های ناشی از نور آبی ساطع شده از مانیتور بهره می‌برد، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی برای طولانی مدت از این محصول استفاده کنند.

مانیتور Innocn 27D1Q یک رابط مناسب Type-C ارائه می‌کند که از انتقال برق تا ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های خود را با یک کابل واحد به این محصول متصل کنند، از دیگر گزینه‌های اتصال این مانیتور می‌توان به یک پورت HDMI 2.0، یک پورت DP 1.4 و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

مانیتور جدید Innocn دارای پایه قابل تنظیم تا ارتفاع ۱۲۰ میلی‌متری است که می‌توان آن را به صورت عمودی و کج چرخاند تا دید بهینه ارائه شود؛ علاوه بر این، از یک پایه دیواری استاندارد با ابعاد ۱۰۰ * ۱۰۰ میلی‌متر نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 748619

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟