Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز موج تازه بیماری کرونا در جهان اکران فیلم سینمایی «شکارچیان روح- بعد از زندگی» به کارگردانی جیسون رایتمن به سال آینده میلادی موکول کرد.

خبرگزاری میزان - آغاز موج تازه بیماری کرونا در جهان اکران فیلم سینمایی «شکارچیان روح- بعد از زندگی» به کارگردانی جیسون رایتمن به سال آینده میلادی موکول کرد.

مکینا گریس، فین ولفهارد، کری کان، پل راد، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و آنی پاتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «شکارچیان روح- بعد از زندگی» به ایفای پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

جیسون رایتمن  کارگردان نامزد اسکار کارگردانی این فیلم را بر اساس متنی نوشته گیل کنان بر پایه شکارچیان روح اثر دن اکروید بر عهده دارد، کارش را با چند فیلم کوتاه شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ با ساخت فیلمی بلند به شهرت رسید. او در فیلمهایش از موضوعات و بحران‌های روز جامعه بدون قربانی کردن صداقت می پردازد و فیلم‌های او به اصطلاح فیلم‌های صادقی هستند.

رایتمن اولین کار سینمایی خود را با یک کمدی درام به نام از سیگار کشیدنتان متشکریم در سال ۲۰۰۶ ساخت. او در این فیلم از بازیگر شناخته شده آمریکایی آیرون آکهارت استفاده کرد که برایش یک موفقیت بود.

بعد از این، رایتمن دومین فیلمش را با نام جونو ساخت که یکی از فیلم‌های معتبر سال ۲۰۰۷ شد و او به خاطر این فیلم نامزد اسکار شد.

بعد از موفقیت جونو، رایتمن یکی از فیلمهای تحسین‌شدهٔ سال ۲۰۰۹ را به نام بالا در آسمان با بازی جورج کلونی ساخت. این فیلم نامزد شش جایزهٔ اسکار از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی و کارگردانی برای رایتمن شد. هر چند که به هیچکدام از آنها دست نیافت.

«پل راد» بازیگر مطرح فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» نقش اول مرد این فیلم سینمایی را باز کرده است، او در اول در فیلم‌های کمدی نقش آفرینی می‌کرد و با فیلم‌هایی همچون بی-سرنخ، تابستان داغ و نمناک آمریکایی، باکره ۴۰ ساله، بهم ریخته، فراموش کردن سارا مارشال، ناهار برای احمق‌ها، رول مدلز، پلیس‌های جن-وای و دوستت دارم مرد شناخته می‌شود.

در تلویزیون، او بیشتر به خاطر نقشش در سریال تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی، دوستان در نقش «مایک هانیگان» دوست «فیبی» که بعداً با او ازدواج می‌کند، شناخته می‌شود.

برچسب ها: هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا هالیوود سینمای هالیوود شکارچیان روح فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی اظهار داشت: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، ۲ متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سقز افزود: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور، ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران