Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:01:00 GMT

همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۴۹۱

همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند

آیت الله فلاحتی خواستار همکاری بیشتر مردم در اطلاع رسانی ناهنجاری ها شد و گفت: مردم، همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 18مهر) در مصلی امام خمینی(ره) رشت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش های افسران و کارکنان این نهاد در تامین امنیت شور ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در گیلان به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین رسالت های ایشان، آماده سازی شیعیان برای پذیرش امام مهدی(عجل الله فرجه) و مسئله غیبت بود.


وی اعلام کرد: در زمان غیبت بسیاری از مردم به جز معتقدین به امامت امام زمان(عجل الله فرجه) و منتظران ظهور به بیراهه می روند.


امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) می فرماید، معتقدین به امامت امام زمان(عجل الله فرجه) بهترین مردم هر زمان هستند.


فلاحتی در ادامه با اشاره به شهادت جوان بسیجی محمد محمدی در حین امر به معروف و نهی از منکر در منطقه تهرانپارس، گفت: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان قدردانی می کنم اما چرا باید در جامعه ای که کوچه های آن به نام شهدا مزین هستند هنوز هنجارشکنان جرات هنجار شکنی دارند.


وی از پوشش بد برخی زنان و سگ گردانی انتقاد کرد و گفت جامعه انقلاب اسلامی نباید این شکلی باشد.


نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار همکاری بیشتر مردم در اطلاع رسانی ناهنجاری ها شد و اذعان کرد: گزارشات مردمی باعث می شود متولیان با سرعت بیشتری با هنجار شکنی برخورد کنند.

 

*سگ گردانی باید از ایران ریشه کن شود

وی اظهار داشت: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی انتظار داریم با سگ گردانی برخورد کنند و این خواسته مردم مومن است.


فلاحتی تاکید کرد: سگ گردانی باید از ایران ریشه کن شود.


وی با بیان اینکه کار به جایی رسیده که امروز آدم‌های هنجارشکن بیشتر احساس امنیت می کنند، گفت: انقلاب اسلامی و شهادت جوانان کشور برای این بوده که مردم مومن احساس امنیت کنند.


امام جمعه رشت اظهار داشت: مردم همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند. 

 

وی خاطرنشان کرد: کرونا یک بلای جهانی است اما بدحجابی و سگ گردانی کرونایی دیگر و یک بلای کشوری است.


آیت الله فلاحتی اظهار کرد: امیدواریم موضوع ساخت مسکن را که دولت تصمیم بر اجرای آن گرفته تا پایان دوران مسئولیتش عملی کند تا مشکل مسکن در کشور کمی کمتر شود.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: سگ گردانی آیت الله فلاحتی معضل بدحجابی گیلان سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه تقوا بهترین توشه برای انسان‌ها در قیامت به شمار می‌رود، اظهار کرد: انسان تقوا داشته باشد، نورانی و آگاه می‌شود و بصیرت پیدا می‌کند، چرا که بهترین توشه برای آخرت تقوا و یقین است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر و اهمیت آن و نشست مقام معظم رهبری با این قشر زحمتکش افزود: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت هستند که با خانواده‌هایشان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند لذا شاهد ظرفیت بالای جامعه کارگری هستیم و زندگی مردم با تولیدات کارگران آمیخته شده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسؤولان بایستی به قشر کارگری توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: عمده مواد غذایی و کالاهای مصرفی ما محصول تلاش کارگران است که توجه ویژه به جایگاه کار و کارگر را می‌طلبد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: اگر تولید اتفاق بیفتد، ثروت ایجاد می‌شود و با ثروت رفاه می‌آید و رفاه آسایش و آرامش جامعه، صادرات و اشتغال را به دنبال دارد لذا باید بنابر تاکیداتی که مقام معظم رهبری نیز داشته‌اند مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی به در پیش بودن روز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ ما و اسلام شناسی بود که به آموزه‌های اسلامی معتقد و زبان شناس بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افق نگری و دورنگری در آثار علامه شهید مطهری تبلور یافته است، تصریح کرد: شهید مطهری متفکری بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.

آیت الله فلاحتی به تلاش کم نظیر شهید مطهری در پاسخ به شبهات و آثار منتشر شده به جا مانده از ایشان گفت: اگر کسی یک دوره آثار شهید مطهری را مطالعه کند می‌تواند اسلام شناس شود که بتواند پاسخ شبهات دنیای معاصر را دهد.

وی با اشاره به اینکه ما ۱۰۰۰ کیلومتر با کشور مسلمان پاکستان نوار مرزی داریم، ادامه داد: بخاطر بعضی جرایم گروهک‌ها بستر مرزها رو می‌خواستند ملتهب کنند که سفر رئیس جمهور برای رفع این التهابات بود که با تفاهم نامه‌های صورت گرفته انجام شد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب یک وحدت رویه ملی و جهانی تشکیل شده است، اضافه کرد: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه گیلان با قدردانی از رسانه‌ها بابت پوشش خوب اخبار حملات موشکی ایران به اسرائیل غاصب گفت: ان شاالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل در جغرافیای تاریخ اسلام باشیم.

کد خبر 6089022

دیگر خبرها

  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!