Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ امام جمعه شهرستان قشم گفت: با رفع تحریم های ظالمانه ۱۳ ساله تیلیحاتی کشورمان، ایران می‌تواند با فروش تسلیحات نظامی پیشرفته ساخت داخل ارزآوری کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در نماز جمعه این هفته شهر قشم، اظهار داشت: برداشته شدن این تحریم در حقیقت پیروزی ملت ایران به واسطه مقاومت در زمینه مقابله بازورگویی‌های آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 90 درصد تسلیحات ایران به همت و توانایی متخصصان بومی در سپاه و ارتش و در دوران تحریم‌های همه‌جانبه دشمن ساخته شده و این موفقیت را می‌توان با تکیه بر شعار "ما می‌توانیم" به سایر حوزه‌ها هم تسری داد.

امام جمعه قشم گفت: با فراهم کردن فروش تسلیحات ایرانی به سایر کشورها ضمن ارزآوری برای کشور، بنیه اقتصادی ایران را هم می‌توان از دستاوردهای رفع تحریم تسلیحاتی ایران، تقویت کرد.

وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در رزمایش مشترک سپاه و ارتش قدرت بی‌نظیر دفاعی کشور را به نمایش گذاشت، افزود: این رزمایش نشان داد آسمان ایران اسلامی در اوج امنیت برای داخل، برای متجاوزان کاملا ناامن است.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: با توجه به ادبیات نامزدها در مناظرات و نشر ادبیات زشت در جامعه آمریکا، نتیجه انتخابات این کشور هر چه باشد فروپاشی آن را تسریع می‌کند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان‌ داشت: نیروی انتظامی از مُهر تائید و رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا برخوردار است.

امام‌جمعه زنجان: مسئولان هرچه سریع‌تر در راستای "تنظیم بازار" قدم بردارندامام جمعه ساری: ولایت بزرگ‌ترین نعمت پروردگار به بشریت استامام جمعه همدان: برخی به اسم نقد به دنبال تضعیف نیروی انتظامی هستند/ تضعیف نیروی انتظامی یعنی تضعیف اقتدار و نظم عمومی

به گفته امام جمعه قشم، شهادت امام حسن عسکری (ع) ویژگی‌های عصر غیبت و وظیفه مسلمانان در این عصر را به خوبی تبیین کرده‌ و  شناخت امام زمان (عج)، ترویج فرهنگ مهدوی و آماده‌سازی مقدمات ظهور از وظایف جامعه مهدوی است.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع آمریکا: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
  • آستین: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
  • صنعت فرش ۸ برابر صنعت پتروشیمی توان ارزآوری دارد
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد