Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@10:55:28 GMT

دوران ابرقدرتی امریکا تمام شده است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۸۷۱

دوران ابرقدرتی امریکا تمام شده است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به فلسفه شهادت در اسلام، گفت: همه شهدا به استقبال مرگ با عزت رفتند تا زندگی با ذلت را نبینند؛ کسانی که برای روی مین رفتن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند به درک بالایی رسیده بودند.
 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایام شهادت شهید حسین فهمیده، توضیح داد: شهید فهمیده به درک بالایی از انسانیت و ایثار رسیده بوده که با رفتن زیر تانک و منهدم کردن یک تانک جلوی پیشرفت دشمن را بگیرد و همین تفکر در شهید فهمیده بود که باعث شد امام خمینی(ره) این نوجوان را رهبر خود بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل توضیح داد: پدافند غیرعامل یعنی ضرورت همه دستگاه‌ها برای آمادگی برای شرایط بحرانی و حوادث که این فقط مختص ادارات نیست و در خصوص همه کارخانه‌جات و شرکت‌های خصوصی معنا دارد.
 
نکونام با اشاره به هفته نیروی انتظامی، نیز بیان کرد: نیروهای انتظامی امروز در برخورد با اوباش، مواد مخدر، سارقان و ... در حال خدمت هستند و بسیار خوش درخشیدند؛ بنده این خدمات خوب را به همه کارکنان ناجا تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به اینکه این توفقیات نباید مانع از برطرف کردن ضعف‌ها در نیروی انتظامی شود، اضافه کرد: روز گذشته در جلسه خصوصی تذکراتی در خصوص کاستی‌ها به فرماندهان ناجا در استان دادم و امیدوارم در راستای برطرف کردن این نقاط ضعف تلاش شود.
 
وی با اشاره به جدی بودن خطر کرونا، توصیه کرد: کرونا در کمین سلامتی تک تک افراد است و همه افراد باید دقت کنند پروتکل‌ها را با جدیت رعایت کنند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 
جان مردم در خطر است؛ به کرونا با نگاه انتخاباتی نگاه نکنید
 
امام جمعه شهرکرد در خصوص کرونا خطاب به مسؤولان توصیه کرد: مدیران باید با فراهم کردن شرایط منطبق با این ویروس از اجتماعات مردم و حضور غیرضروری در جامعه با تدابیری مانند دولت الکترونیکی، جلوگیری کنند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبه دوم خود از مسؤولان گفت: جان مردم در معرض خطر است و نباید به این موضوع با نگاه سیاسی و انتخاباتی مواجه شد؛ امروز اگر حتی اگر نیاز جامعه به برگزاری حکومت نظامی است، باید بدون ملاحظه ایجاد شود و نباید کوتاهی صورت گیرد.
 
رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مؤمنان جلوه زیبایی از قانون مداری بود
 
نکونام با تقدیر از مؤمنان برای پیشتازی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی ما در زمان شیوع این ویروس با مسؤولیت‌پذیری تمام جلوه زیبایی از قانون‌مداری و توجه به سلامت جامعه را به نمایش گذاشتند؛ در زمانی که عشق به پیاده‌روی اربعین در دل مؤمنان موج می‌زد به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و برای سلامت سایر مردم، از این لذت بزرگ معنوی گذشتند و به قانون تمکین کردند.
 
وی در پایان به مسؤولان توصیه کرد: کسانی که قانون‌گریزی می‌کنند و با بی‌اعتنایی به سلامت مردم نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند باید برخورد شود.
 
وی در پایان با اشاره به امدادهای امام عصر(عج) گفت: در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی پیش رفته است ولی دشمنان ما همگی تضعیف شدند؛ همگی بدانند امروز ابرقدرتی امریکا تمام شده و یکه و تنها روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند