Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز جمعه در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته "افشین ملایی" رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با اهدای لوحی به "جمال دارند" رئیس هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان از اجرای موفق برنامه پویش ورزش‌های همگانی در ایام کرونا قدردانی کرد.

قرنی مصطفی پور اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به محدودیت‌های حضور در اماکن ورزشی و تجمعات، پویش‌های مختلفی در قالب ورزش در خانه در دستور کار این اداره قرار گرفت که مورد استقبال شهروندان نیز واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۶ عنوان برنامه مختلف شامل انواع ورزش‌های خاگی و تمرینات ورزشی برای تمام گروه‌های سنی به صورت کلیب ضبط شده و در فضای مجازی و رسانه گروهی از جمله صدا و سیما در اختیار شهروندان قرار گرفت تا ضمن کمک به پویش قرنطینه خانگی، فعالیت ورزشی هموطنان نیز تعطیل نشود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در منزل و فضای کوچک نیز قابل اجرا است، اضافه کرد: در ایام مقابله با کرونا پویش‌های دوچرخه‌سواری همگانی و ورزش‌های صبحگاهی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرستان برگزار شده که مورد توجه فدراسیون هم قرار گرفته است.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه فعالیت سالن‌ و اماکن ورزشی هم‌اکنون ممنوع است، تاکید کرد: این روزها مهم‌ترین نکته‌ حفظ سلامت مردم است و به‌طور حتم حرکات ورزشی در منزل موجب تقویت قوای جسمانی برای مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

ستاد مقابله با کرونای آذربایجان‌غربی به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا سه هفته متوالی فعالیت تمام اماکن ورزشی را تا پایان روز دهم آبانمان تعطیل اعلام کرده است. 

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان