Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :در این نشست که با حضور سرهنگ «امینی»جانشین سرکلانتر هشتم فاتب، سرهنگ«هادی زمانیان» رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار و سرهنگ «حسن نور آبادی»رئیس کلانتری ۱۰۸  نواب و سایر کلانتری های تحت پوشش برگزار شد،«سید مهدی حسینی» معتمد محله جی، «صادقی» معتمد محله مرتضوی و «حسن کریمی » دبیر شورایاری محله هفت چنار به بیان مشکلات و نیازها و کاستی های محله های خود درباره معضلات و آسیب های اجتماعی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درپایان  جانشین سرکلانتر هشتم ضمن جمع بندی جلسه به سولات معتمدان پاسخ دادند.

نشست معنمدان محلی نشست معنمدان محلی نشست معنمدان محلی نشست معنمدان محلی نشست معنمدان محلی نشست معنمدان محلی کد خبر 559394 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی منطقه ۱۰ شورا یاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی منطقه ۱۰ شورا یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید