Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه توافق استارت جدید با روسیه یک توافق انجام شده نیست، از ارایه طرحی طی هفته آینده از سوی واشنگتن خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبراین، در مصاحبه‌ای که با نشریه پولیتیکو داشته است با بیان این موضوع که به زودی درباره معاهده "استارت جدید" پیشنهاداتی مطرح می‌کنیم، اظهاار کرد: مذاکره‌کنندگان باید روش‌های تاییدی را اتخاذ کنند که از هر جهتی برای هر دو طرف مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه با بین اینکه در هر مذاکره‌ای به ویژه در موضوع کنترل تسلیحاتی، مشکل همیشه در جزئیات است، گفت: با فرض اینکه بتوانیم تایید مناسب در مورد محدود کردن حجم زرادخانه‌های کلاهک‌های اتمی را به دست آوریم، شاید بتوانیم به یک توافق جامع دست یابیم.

بیشتر بخوانید: واشنگتن: پیشنهاد تمدید «نیو استارت» بی قید و شرط پوتین بی سرانجام است

وی با بیان اینکه تمدید توافق کنترل تسلیحاتی "استارت جدید" با روسیه یک "توافق انجام شده" نیست، خاطر نشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زیرا طی چند روز و یا حتی در هفته آینده پیشنهاداتی از سوی ما مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوبراین استارت نو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اوبراین استارت نو استارت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است