Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@07:31:01 GMT

کرملین: مناظره ترامپ و بایدن را تماشا نکردیم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۸۹۲

صراط: سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد مقامات کرملین آخرین مناظره میان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تماشا نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیمیتری پسکوف روز جمعه اعلام کرد: ما پیگیر مناظره آخر میان جو بایدن و دونالد ترامپ نبودیم، تنها گزارش‌های رسانه‌ای در این خصوص را مطالعه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کرملین تاکید کرد: ما در مورد اینکه چه کسی پیروز این مناظره بود، اظهارنظری نداریم، زیرا تصمیم گیری برعهده شهروندان آمریکایی است.

پسکوف افزود: ما چندین گزارش رسانه‌ای در این مورد خوانده ایم، اما خود مناظره را مشاهده نکرده ایم. من معتقدم رای دهندگان ایالات متحده مخاطب اصلی این مناظره هستند. این به آن‌ها بستگی دارد که چه کسی برنده انتخابات است.

این مقام کرملین درباره اتهام زنی‌های نامزد‌های انتخاباتی آمریکا علیه روسیه گفت: رقابت آن‌ها بر سر این است که چه کسی بیشتر از روسیه متنفر است. متاسفانه این روند در انتخابات آمریکا تثبت شده است. ما این مسئله را کاملا درک می‌کنیم و تنها می‌توانیم ابراز تاسف کنیم.

در جریان آخرین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ مدعی شد بایدن ۳.۵ میلیون دلار از طریق رئیس جمهور روسیه دریافت کرده است. در سوی دیگر میدان بایدن دموکرات با رد این ادعا، تاکید کرد روس‌ها علاقه‌ای به پیروزی او در انتخابات ندارند.

موضع گیری در قبال روسیه از موضوعات اصلی است که همواره از سوی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل بحث بوده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرملین مناظره ترامپ و بایدن انتخابات آمریکا ترامپ بایدن روسیه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد