Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@17:53:26 GMT

سرنوشت خود را به تحولات خارجی گره نزنیم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۹۸۵

سرنوشت خود را به تحولات خارجی گره نزنیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ایستادگی در برابر تحریم‌های دشمنان بر علیه ملت ایران جز با اتکای به ظرفیت‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد بود.
 
وی با بیان این که مردمی‌ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم‌ها است، خاطرنشان کرد: رشد بهره‌وری اقتصاد ملی با همت عمومی میسر است و هرجا که مردم به میدان آمده‌اند، ثمرات فراوان آن را شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه بندرعباس با تصریح بر این که مشارکت مردم در هر زمینه‌ای منجر به توفیق شده است، عنوان داشت: دشمن با گستراندن دامنه تحریم‌ها و اعمال فشار بر ملت ایران به دنبال رسیدن به مطامع خویش است و از سوی دیگر با جوسازی سیاسی و رسانه‌ای درصدد کامل کردن پازل خود است.
 
نیروی انتظامی منشا حاکمیت قانون در کشور است
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای این نیرو در برقراری امنیت و مقابله همه‌جانبه با باندهای قاچاق و صیانت از اقتدار قانون در جامعه، عنوان داشت: استان هرمزگان در موقعیت ویژه‌ای در کشور قرار دارد اما در مجموع زمینه‌ها شاهد امنیت قابل قبول و مطلوبی در سطح اجتماع هستیم و این نشانه رشادت و مجاهدت نیروی انتظامی است.
 
وی مقابله مستمر با باندهای قاچاق مواد مخدر در آبهای خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مسیر انتقال مواد مخدر به دریا تغییر کرده است اما نیروی انتظامی در قالب یگان‌های مرزبانی خود، اقدامات بسیار موثری را در مبارزه با آنان در دریا در حال انجام دارد که بسیاری از کشفیات در این زمینه نیز حاصل مجاهدت مرزبانی است.
 
حجت‌الاسلام عباد‌ی‌زاده افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی، کارکردی همه‌جانبه داشته و به حاکمیت قانون در جامعه کمک می‌کند و هرچه این همکاری بیشتر باشد، رفاه و آسایش بیشتری برای مردم بدنبال خواهد داشت.
 
امام جمعه بندرعباس در ادامه، به رفع تحریم‌های تسلیحاتی کشورمان بر خلاف کارشکنی‌های مستمر آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی اشاره و عنوان داشت: ایران در 40 سال بعد از انقلاب و بخصوص در سال‌های بعد از دفاع مقدس، هرگز در زمینه رسیدن به توانمندی‌های بزرگ دفاعی متوقف نشد و امروز رشد خیره‌کننده در عرصه دانش دفاعی در حوزه‌های موشکی و پهپادی و تولید انواع جنگ‌افزارهای سبک و سنگین مورد نیاز نیروهای مسلح مدیون خودباوری جوانان ما در این عرصه است.
 
وی فراهم آمدن فرصت صادرات محصولات دفاعی و همین طور فراهم شدن امکان تبادلات تجهیزاتی برای قوای مسلح کشورمان را زمینه‌ساز تقویت توان نیروهای مسلح کشورمان برشمرد و گفت: غربی‌ها در هر نقطه‌ای که بدنبال محدود کردن ما بودند، ما در همان حوزه با باورمندی به رشد و تعالی رسیده‌ایم.
 
هرگز نباید سرنوشت خودمان را به تحولات خارجی گره بزنیم
 
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت یافتن راه‌حل‌های درونی برای مشکلات، تأکید کرد: هرگز نباید سرنوشت خودمان را به تحولات خارجی گره بزنیم و منتظر رخدادهای خارجی باشیم بلکه دانش و قدرت و توان سرزمینی‌ ما و همراهی مردم می‌تواند راه حل مشکلات باشد.
 
وی تأکید کرد: برای کشور ما فرقی نخواهد داشت که چه کسی رییس جمهور آینده آمریکا خواهد شد زیرا تجربه به ما نشان داده است که هر رییس جمهوری در آمریکا به دنبال تحقق نیات شیطانی خویش بر علیه ملت‌ها است.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: امروز در جامعه اسلامی باید به دنبال امت سازی باشیم و فضایی به وجود بیاوریم تا راه را برای اسلام و مسلمانان فراهم و هموار کنیم و در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه رقم خوردن اسلام واقعی در حوزه‌های گوناگون بخصوص در حوزه‌های اقتصادی فراهم شود و مردم شاهد جریان یافتن اسلام حقیقی در حوزه‌های اقتصادی نیز باشند.
 
وی در پایان با اشاره به سفرش به منطقه سیریک، گفت: این منطقه با ظرفیت‌های منحصر و بی‌نظیرش در سواحل مکران با مشکلات آب شرب مواجه است و انتظار آن است که شرکت آب و فاضلاب شهری همتی در این منطقه برای رفع مشکل آب این شهرستان جزم کنند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: نیروی انتظامی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است