Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:10:12 GMT

ناجا ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۰۱۷

ناجا ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم است

حجت الاسلام موحد گفت: نیروهای انتظامی ایران اسلامی، نیروی مکتبی و ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم در اقصی نقاط کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، حجت‌الاسلام « محمدجواد موحد» امروز (2 آبان) در خطبه‌های نماز جمعه نکا اظهار کرد: سلامت و امنیت دو مقوله مهم است که در بین مردم مجهول مانده است و اکنون که گرفتار ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن هستیم، قدردان سلامتی خود و اطرافیان و همچنین تلاش تلاشگران عرصه سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت نکا افزود: امروز دستان مبارک پیدا و پنهان فراوانی در جامعه اسلامی ما در خدمت مردم و برای مردم و در کنار مردم در حال فداکاری هستند و در عرصه تأمین بهداشت، معاش، امنیت تلاش فراوانی دارند و نباید از این امر مهم غافل شد.

 

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در شهرها، روستاها و مرزهای مختلف کشور، یادآور شد: نیروهای انتظامی ما نیروی مکتبی و ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم در اقصی نقاط کشور هستند که نمونه آن در جهان یافت نمی‌شود.

 

حجت الاسلام موحد گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگری شاهد تلاش فراوان کادر درمانی هستیم که برای غلبه بر ویروس کرونا و این عذاب مهلک جهانی تلاش دارند و باید قدردان تلاش های بی وقفه تلاشگران این عرصه بود.

 

امام جمعه موقت نکا با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) در هفته جاری خاطر نشان کرد: امام حسن عسکری(ع) ، منشاء اقدام بین‌المللی و جهانی است؛ چرا که امام عصر(عج) از ایشان پا به عرصه گذاشت و برای آینده ظهور ایشان به انسان‌ها در کتاب‌های مختلف ادیان الهی مژده داده شد.

 

وی اضافه کرد: امروز ادیان جهان، معتقد به عصر ظهور و انقلاب مهدی موعود هستند و اعتقاد به منجی و امام زمان(عج) در ادیان مختلف وجود دارد.

حجت الاسلام موحد افزود: مسیح، مسلمان، یهود، زرتشت، بودا و هندوها همگی اعتقاد به امام زمان دارند که فریادرس است و به داد جهانیان خواهد رسید.

 

وی در پایان با تاکید بر تقوای الهی گفت: تلاش برای تقوای الهی و طاعت و بندگی خدا مهم و از کارهای اساسی است اما این طاعت باری تعالی تنها در نماز و روزه و عبادت مخصوص نیست و هر نوع خدمت و احسانی که انسان برای هم نوع خود انجام دهد، عبادت است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه موقت نکا خطبه نماز جمعه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل..

کد خبر 749363

دیگر خبرها

  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها