Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:12:43 GMT

دشمن به دنبال ملتهب شدن فضای روانی جامعه است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۶۴۰

دشمن به دنبال ملتهب شدن فضای روانی جامعه است

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: دشمن به دنبال ملتهب شدن فضای روانی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد طی پیامی بنام «پیام جمعه» گفت: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه سبزپوشان حامی امنیت اظهار کرد: از سبزپوشان حافظ امنیت در کلانتری های دشت ورامین تشکر می کنم هر چند از لحاظ امکانات و محدودیت ها، مشکلات متعددی دارند ولی توانسته اند خدمات شایانی را به مردم شریف منطقه خیرآباد ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که منطقه خیرآباد با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت بالایی که دارد نبود کلانتری مستقل در این منطقه می باشد و امید است این مهم مورد توجه ویژه مسوولین قرار گیرد و این آرزوی دیرنه و به جای مردم منطقه خیرآباد برآورده و محقق شود.
امام جمعه خیرآباد گفت: امروز یکی از مقوله هایی که دشمن در صدد آن است، ایجاد ناامنی در سطح کشور است چه ناامنی هایی که از خارج از کشور انجام می پذیرد و چه ناامنی هایی که متاسفانه به واسطه اراذل و اوباش در کشور صورت می گیرد و فضای روانی جامعه را ملتهب می کنند.
حجت الاسلام طزری بیان کرد: یکی از نهادها و گروه هایی که حامی امنیت است و این امنیت را تامین می‌کند عزیزان و خدمت گذاران همه ما در نیروی انتظامی هستند هرچند در بعضی از جاها نیروی انتظامی باید در آخر کار باشد منتهی امروز ما شاهد آن هستیم که نیروی انتظامی در صدر جدول قرار می گیرد و در مسائل مختلفی که به وجود آمده نیروی انتظامی نشان داده است که می تواند خوب عمل کند و دشمن هم متاسفانه به دنبال این است که مردم را نسبت به این نیروی خدوم ناامید کند.
وی ادامه داد: اینکه نیروی انتظامی موفق بوده به این معنا نیست که تمام مشکلات و گرفتاری‌ها و اراذل و اوباش و سرقت‌ها صددرصد برطرف شده، اگر نگاهی به آمار جهانی بینداریم نسبت به کارهایی که صورت گرفته، کشور ما یکی از کشورهای می باشد که در رده بالا از لحاظ امنیتی قرار دارد و از  نیروهای خدوم و ولایی و با ایمانی در نیروی انتظامی بهره مند است.
امام جمعه خیرآباد در پایان گفت: امید است مشکلاتی که این نیروهای خدمت گذار دارند با رسیدگی که صورت می گیرد محقق شود و هم اینکه مردم بهوش باشند و آگاه باشند که خدای ناکرده اگر در صدد تضعیف نیروی انتظامی برآئیم به هر بهانه‌ای اولین کسی که ضربه خواهد خورد خودمان خواهیم بود چرا که امنیت ما دچار مشکل و آسیب خواهد شد.
وی در پایان ابراز داشت: انشالله خداوند توفیق دهد با کمک مردم و مسوولین بتوانیم این توطئه دشمن را که قصد ایجاد ناامنی در سطح جامعه است را برطرف کنیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه خیرآباد ورامین هجمه های دشمنان هفته نیروی انتظامی امام جمعه خیرآباد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور