Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-09@00:24:03 GMT

اراجیف جدید پلوسی درباره ایران و روسیه

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۶۶۲

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی گفت روسیه و نه ایران قصد مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را دارد.

نانسی پلوسی روز پنج شنبه مدعی شد در حالی که ایران بازیگری بد بود، روسیه شرور واقعی مطرح شده در ادعا‌های مقامات اطلاعاتی آمریکا مبنی بر تلاش مسکو و تهران برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نشستی توجیهی با مقامات اطلاعاتی آمریکا گفت: همه چیز‌هایی که اینجا دیده ایم، اظهارات مطرح شده‌ای را که دیروز شنیدیم، توجیه نمی‌کند.

پلوسی با اتهام‌زنی به تهران و مسکو افزود: روسیه شرور و مظنون واقعی است. بنا به آنچه شاهد بودیم، ایران یک بازیگر بد است، ولی هیچگاه همتراز روسیه نیست.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز چهارشنبه «ایران، روسیه و چین» را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش متهم کرد. جان راتکلیف گفت: «چین، روسیه، ایران و عواملی دیگر در تلاشند تا با دخالت یا اثرگذاری در انتخابات کشورِ ما به اهداف خود برسند. در واقع حرف من این است که در این مسئله تنها چین مداخله کننده نیست.»

آمریکا بار‌ها دیگر کشور‌ها را به نقض قوانین و تلاش برای اقدامات مخرب در حوزه سایبری متهم کرده است. این اتهام زنی‌ها به قبل از آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برمی‌گردد. در آن زمان واشنگتن، مسکو را به تلاش سایبری برای تاثیر گذاشتن در نتیجه انتخابات سال ۲۰۱۶ متهم کرد. ادعا‌هایی که نه تنها در نتیجه تحقیقات ۲ ساله بازرسان وزارت دادگستری آمریکا به اثبات نرسید و بلکه هیچگاه از سوی روسیه نیز تائید نشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روسیه ایران نانسی پلوسی ایران ایران و روسیه روسیه مسکو نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا