Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پس از ۵ روز برگزاری به‌صورت فیزیکی و مجازی، امشب جمعه ۲ آبان‌ماه با برگزاری آیین اختتامیه در مجموعه عباس‌آباد تهران به کار خود پایان داد.

این مراسم که به دلیل ملاحظات بهداشتی با حداقل مدعوین برگزار شد، به‌صورت زنده از بسترهای ارتباطی جشنواره در فضای مجازی و نیز شبکه رادیویی نمایش پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین اختتامیه جشنواره سی‌وسوم فیلم‌های کودکان و نوجوانان رأس ساعت ۱۸:۵۰ با پخش سرود ملی و قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان آغاز شد.

اجرای این اختتامیه آنلاین محمدرضا مقدسیان برعهده داشت.

علیرضا تابش دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌عنوان اولین سخنران این مراسم با قرائت متنی خطاب کودکان، نوجوانان، سینماگران و همکاران خود در برگزاری این رویداد، مراتب سپاس و تشکر خود در مسیر برگزاری نخستین جشنواره سینمایی آنلاین تاریخ ایران ابراز کرد.

وی افزود: مسیری را پیمودیم که نه تنها کسی تجربه نکرده بود که بسیاری آن را نابخردانه می‌دانستند اما امروز با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان حس شیرین تشکیل خانواده‌ای بزرگ با عنوان خانواده صنعت تصویر و برگزاری چهارمین المپیاد نوجوانان خستگی برایمان نمانده است.

تابش تأکید کرد: این مراسم را نه اختتامیه که نقطه عطف و افتتاح مسیری تازه می‌دانیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای ویدئوی درخواستی، از این پس سینمای کودک و این سامانه‌ها فصل جدید از روابط دو طرفه را آغاز خواهند کد. سامانه‌ها می‌توانند صدای مخاطب را به گوش سینماگران برسانند و از سوی دیگر سینماگران با تأمین محتوای لازم می‌توانند سهم تولیدات داخلی در سبد مصرفی مخاطبان را بالا ببرند.

دبیر جشنواره فیلم کودک تأکید کرد: باید و ضروری است که بیش از پیش به مخاطبان گوش فرادهیم و از آن‌ها بیاموزیم که بی‌تردید در ادامه به آن عمل خواهیم کرد. هر عمل نخست ضعف‌هایی دارد که تا پیش از این قدم نخست و دیکته، مشخص نبود. می‌توانستیم با انفعال در برابر کرونا این جشنواره را تعطیل کنیم اما وظیفه دینی و ملی خود می‌دانستیم که هم اعلام کنیم سینما زنده است و هم در کنار مجاهدان سلامت ما نیز از انفعال دوری کنیم. اکنون هم با اشتیاق به سال‌های آینده چشم دوخته‌ایم.

وی در بخش دیگر از وزرای ارشاد، ارتباطات و بهداشت و دیگر نهادها و مجموعه‌هایی که در برگزاری این رویداد نهایت همکاری و همراهی را داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش در حال به‌روزرسانی است…

کد خبر 5054794

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سینمای کودک و نوجوان بنیاد فارابی فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویروس کرونا شبکه پنج سیما اکبر عالمی موسیقی ایرانی برنامه رادیویی فیلم مستند جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک