Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:41:35 GMT

تست کرونای اشرف حکیمی منفی شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۶۸۰۲

تست کرونای اشرف حکیمی منفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، اشرف حکیمی ستاره مراکشی باشگاه اینترمیلان به دلیل مثبت بودن تست کرونایش دیدار هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن گلادباخ را از دست داد.

این در شرایطی است که حالا باشگاه اینترمیلان به تازگی از این بازیکن تست کرونا گرفته است و مشخص شده است که تست این بازیکن منفی بوده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد که این مدافع مراکشی می‌تواند نراتزوری را در رقابت‌های سری آ همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترمیلان در هفته اول در ورزشگاه جوزپه مه آتزا در دیدار مقابل بورسیا مونشن گلادباخ به تساوی دو بر دو دست یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان اروپا تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • رضایی: جاه‌طلبی دقیقی به شمس آذر کمک کرد
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • اما چشمات ؛ حجت اشرف زاده
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟