Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@10:16:29 GMT

مرگ مشکوک اعضای یک خانواده ۳ نفره در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۱۲۹

به گزارش فارس، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار داشت: امروز جمعه دوم آبان ماه ۹۹ در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر محبوسی اعضای یک خانواده در منزل مسکونی‌شان در منطقه پنج‌تن ،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۲ را به محل اعلامی در خیابان شهید بوکانی اعزام کرد.

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل با توجه به بسته بودند درب ورودی آپارتمان از طریق تراس وارد این منزل شدند که در کمال ناباوری با جسم بی‌جان ۳ نفر شامل یک زن و شوهر و یک دختر ۷ ساله که همگی از اعضای یک خانواده بودند مواجه شده که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد از فوت آن‌ها مدت‌زمانی گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد:آتش‌نشانان پس از بررسی‌های اولیه محیط داخلی و بیرونی این منزل یکی از عوامل دخیل در فوت این ۳ نفر را گازگرفتگی با منو کسید کربن از طریق پکیج منزل احتمال داده و علت دقیقه فوت این خانواده را به نظریه پزشکی قانونی منوط دانستند.

رضایی ابراز کرد: اجساد این سه نفر با توجه به تائید فوت آنان از سوی تکنسین‌های اورژانس حاضر درصحنه به عوامل نیروی انتظامی در محل تحویل و به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارشناسان آتش‌نشانی توصیه می‌کنند شهروندان باید دقت کنند که اگر در یک‌زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علائم شوند به‌احتمال‌زیاد درخطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسیرهای جریان آزاد هوا و چک کردن لوله بخاری، پکیج، آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند