Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مجمع عمومی حزب پایداری انقلاب اسلامی روز پنجشنبه اول آبان ماه به دلیل شرایط اپیدمی کرونا به صورت مجازی و با حضور ناظر وزارت کشور برگزار شد.

در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اسامی ۱۷ عضو اصلی شورای مرکزی این تشکل  که در مجمع عمومی روز گذشته انتخاب شدند، به ترتیب آرا بدین شرح است:

۱- مرتضی آقاتهرانی (نماینده مجلس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس) 

۲- صادق محصولی (وزیر سابق کشور و رفاه در دولت های نهم و دهم) 

۳- فاطمه آلیا (نماینده سابق مجلس و معلم) 

۴- نصرالله پژمان فر (نماینده مجلس و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس) 

۵- علی خضریان (نماینده مجلس و عضو هیت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس)

۶- ناصر سقای بی ریا (مدیر هماهنگی دفتر ارتباطات فرهنگی و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) )

۷- غلامحسین رضوانی (نماینده مجلس و قائم مقام سابق معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس‌جمهور) 

۸- قاسم روانبخش (عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و مؤسس نشریه پرتو سخن)

۹- میرهاشم موسوی (معاون سابق اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیرکل سابق منابع انسانی وزارت رفاه) 

۱۰- مجید متقی فر (نماینده سابق وزیر در شورای عالی حج و مدیرکل سابق بازرسی سازمان حج و زیارت) 

۱۱- زهره سادات لاجوردی (نماینده مجلس و مدیرکل سابق مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری) 

۱۲- سیدمحمدجواد ابطحی (استاد دانشگاه و نماینده سابق مجلس) 

۱۳- مهدی باقری (نماینده مجلس و مؤسس و مدیر مؤسسه مطالعات فرهنگ و اندیشه اسلامی طوبی) 

۱۴- مهدی صرامی (جانشین سابق معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی) 

۱۵- محمود دهقانی (استاد اقتصاد و مدیر گروه اقتصاد مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما) 

۱۶- آسیه کلاته (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم و عضو هئیت موسس شورای عالی خواهران مسلمان) 

۱۷- احمد ابوترابی (عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و ریاست مرکز دایره المعارف علوم عقلی اسلامی) 

همچنین پنج عضو علی‌البدل این تشکل نیز به شرح زیر انتخاب شدند:

۱- سعید تواناراد (دبیر جنبش مردمی «نه به FATF» و  دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل) 

۲- علیرضا تسلیمی (دبیر سیاسی و بین الملل مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان تهران) 

۳- محمد نوروزی (مشاور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و مدیر محتوایی حوزه رسانه قرارگاه بقیه الله الاعظم) 

۴- مصطفی قاسمی‌پور (مسئول سابق تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و  بازرس سازمان بهزیستی کشور) 

۵- هادی قیومی (فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) در دفاع مقدس و فرماندار سابق ساوجبلاغ)

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا مرتضی آقاتهرانی انقلاب اسلامی مرتضی آقاتهرانی وزارت کشور کرونا حزب پایداری نماینده مجلس عضو هیئت علمی امام خمینی ره انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد

«اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات مجلس به خصوص در حوزه تهران، گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم نزدیک است و طبیعی است که این فرآیند بخشی از این مجلس است، زیرا در مجلس حتی یک نماینده هم موثر است و آن به این علت است که گاهی یک وزیر با یک رأی انتخاب می شود یا برعکس آن رأی نمی آورد و این موضوعی است که در گذشته اتفاق افتاده و شاهد آن بوده ایم.

وی افزود: بنابراین در دور دوم انتخابات حتی اگر یک نفر باقی مانده باشد، باید تلاش شود این یک نفر، فرد موثر، متخصص، کارشناس و مفید برای مجلس و مردم باشد؛ مخصوصاً اینکه در این دوره هم نظر مقام معظم رهبری به تحول در مجلس است تا مشکلات کشور حل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به برخی مشکلات کلان اقتصادی کشور، تاکید کرد: اگر ما مسأله ارز یا گرانی ها و تورم را داریم و ادامه دار است و حل نمی شود، اینها نیازمند آن است که مجلس مقتدر و قوی با یک پشتوانه مردمی شکل گیرد که در آن بتوانند هم سیاست های دولت را مورد بررسی و تایید یا نقد قرار دهند و هم اینکه در انتخاب وزرا و مسوولان ذی ربط دقت لازم را انجام دهند. در نتیجه اگر مسوولی توانمندی به خرج نداد، او را کنار بگذارند.

بادامچیان با اشاره به ۴۵ کرسی باقی مانده در انتخابات مجلس دوازدهم، اذعان کرد: در سراسر کشور ۴۵ نفر برای مجلس باقی مانده که تعداد بالایی است و نقش این تعداد نماینده مسلماً در کارایی یا خدایی نکرده در ناکارایی مجلس موثر است، زیرا ملت اگر بخواهد مشکلات و مسائل آن حل شود، اولین انتخاب آنها، مسأله نمایندگان مجلس است تا با نظارت قوی مجلس این کار انجام شود.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: ان‌شاالله در دور دوم هم ملت ما حضور خوب و گسترده ای در انتخابات خواهند داشت که البته در تهران باید از بین ۳۲ نفر، ۱۶ نفر را انتخاب کنند.

وی افزود: یک نماینده مانند «مدرس» در مجلس می تواند آن همه کار کند و یک نماینده مثل «تدین» می تواند آن همه خیانت کند؛ بنابراین مهم اینجا است که بین این ۳۲ نفر عناصر آنچنانی که خدایی نکرده اهل خلاف باشند، نداریم ولی بالاخره میان این افراد باید توجه شود که کدام اصلح و شایسته‌تر هستند؛ لذا امیدواریم مردم ما، چه در تهران و چه در شهرستان ها محکم در این زمینه بایستند و انتخاب کنند.

فردی انتخاب شود که برای گام دوم انقلاب اثرگذار باشد

بادامچیان با اشاره به فعالیت گروه های سیاسی در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس، گفت: طبعاً گروه های سیاسی نظرات خود را خواهند داد و ما هم در حزب موتلفه اسلامی ضمن دعوت مردم به حضور و مشارکت گسترده و انتخاب از بین این افراد که همه آنها بنا به تایید شورای نگهبان آمدند، توصیه می کنیم فردی که برای مجلس و گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی، جامعه نمونه اسلامی و برای دولت مناسب تر است، انتخاب شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه اولویت مجلس دوازدهم را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: ما در حزب موتلفه اسلامی اعلام کردیم نماینده مجلس دوازدهم چهار اولویت اصلی دارد که اولین آن بودجه است، زیرا مسأله اصلی در کشور ما بودجه است؛ ضمن آنکه ثبات قیمت‌ها، موضوع آب و اصلاح نظام اداری نیز اولویت های دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بودجه باید به گونه‌ای تنظیم شود که از این وضع موجود خارج شود، چرا که در وضع موجود بودجه، تکالیف بودجه ای که بر اساس قانون گذاری یک ساله است و می تواند برای کشور مفید باشد، بایستی خارج شود و کل دریافت های دولت وارد بودجه شود و به خزانه نرود. در اصل قانون اساسی هم این است که کل دریافت و کل پرداخت های دولت در چارچوب ردیف های تعیین شده از طرف نمایندگان باشد. اگر این امر محقق شود، آن وقت مشکل سو استفاده، ریخت و پاش‌ها، حقوق نجومی و خرج های زائد از بین می رود.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: باید مشخص شود مثلاً فلان دستگاه در مورد فلان پروژه و کار چقدر زمان برای انجام وظیفه نیاز دارد و اگر این مبلغ عظیمی در اختیار آن سازمان قرار می گیرد، باید مشخص شود که برای چه موضوعی است؛ لذا این طور نباشد که صرفاً اعلام کنند فلان دستگاه به این مقدار پول نیاز دارد. بنابراین موردی که مهم است و باید در اولویت اول قرار گیرد، بودجه است.

بادامچیان با اشاره به اولویت دوم در مجلس دوازدهم، اذعان کرد: اولویت دوم، مسأله ثبات قیمت ها است. دولت باید مجلس را موظف کند که حق گران کردن چیزی را ندارد. اگر این ثبات قیمت پدید آید، هم مشکلات اقتصادی حل خواهد شد، هم مسأله هزینه ها تنظیم می شود و هم اینکه تورم از بین می رود. رشد تولید و افزایش صادرات در ثبات قیمت ها است و این موضوعی است که به نمایندگان فراکسیون حزب موتلفه گفته ایم که در مجلس پیگیر آن باشند.

حل مشکل آب با طرح جامع و علمی توزیع آب در کشور

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به موضوع آب، بیان کرد: مسأله سوم کشور آب است. ما در کشوری بی آب نیستیم، اما کمبود آب داریم و می توانیم با یک مدیریت صحیح و با طرح جامع و علمی توزیع آب در کشور این مشکل را حل کنیم.

وی ادامه داد: اولویت چهارم برای مجلس مسأله نظام اداری است، نباید نظام اداری به گونه ای باشد که بگویند بودجه عمرانی نداریم چون بودجه جاری کل دریافتی های بودجه را می بلعد، بنابراین بودجه عمرانی باید تامین شود. از طرفی می توانیم با نظام کارفرمایی، کارگری و اداری و با ثبات اقتصادی مسائل را حل کنیم.

بادامچیان اذعان کرد: برای مجلس دوازدهم چهار اولویت مهم داریم و اینکه من در حال حاضر می گویم برای این است که سایر نمایندگان هم بدانند؛ هرکدام با هر سلیقه سیاسی که هستند، هیچ اشکالی هم ندارد و باید به همه سلیقه ها احترام گذاشت زیرا همه فرزندان این کشور هستند، اما کاری کنند که مملکت به یک شکوفایی اقتصادی و تکامل برسد. به همین علت ما مجلس دوازدهم را مجلس تحول و تکامل می دانیم، نه مجلسی که وضع موجود گذشته را اداره می کند.

کد خبر 6092821

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی