Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،۲۸ مهرماه خبری مبنی بر شهادت یکی از آمران به معروف در شهر تهران منتشر شد.

بسیجی محمد محمدی در حین انجام امر به معروف و نهی از منکر توسط عده‌ای از ارازل و اوباش مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفت و به شدت مجروح شد و به شهادت رسید.

بعد از انتقال وی به بیمارستان هم پزشکان به دلیل حجم بالای خون‌ریزی پزشکان نتوانستند کاری انجام دهند و بسیجی محمد محمدی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که در محله تهرانپارس تهران عده‌ای از ارازل و اوباش به بهانه پارک خودرو شروع به فحاشی و عربده‌کشی می‌کنند. آن‌ها برای گرفتن نان به نانوایی آمده و بعد بر سر جای پارک با یک خانمی درگیر می‌شوند و شروع به ایجاد رعب و وحشت در محل می‌کنند.

بیشتر بخوانید

کاسبی مالی معصی علی‌نژاد برای فشار علیه مردم ایران / نوکر کاخ سفید باز چه نقشه‌ای در سر دارد؟

شهید محمد محمدی هم برای اینکه فضا را آرام کند و این افراد فحاشی و درگیری را تمام کنند، به آن‌ها تذکر می‌دهد که محل را ترک کنند، اما این ارازل و اوباش با وی درگیر شده و یکی از آن‌ها یا چاقو به پهلو و قلب شهید محمدی ضربه وارد می‌کند و وی زخمی می‌شود.

بعد از این موضوع محمدی به بیمارستان منتقل می‌شود، اما به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی این بسیجی به شهادت می‌رسد. دو نفر از این اوباش در محل توسط مردم و نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند.

بعد از ورود پلیس به ماجرا و عملیات دستگیری این افراد آغاز شده و در ظرف مدت ۲۴ ساعت دو نفر دیگر از این ارازل دستگیر می‌شوند. به گفته‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت آرمان ۱۸ ساله، مهدی ۲۶ساله، هادی ۲۴ساله و افشار ۳۵ساله در منطقه خاک سفید دستگیر شدند که در تحقیقات پلیسی به مشارکت در نزاع منجر به قتل با انگیزه نزاع و درگیری اعتراف کردند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۹۹) در صحن علنی مجلس به شهادت محمد محمدی از عاملان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر که در منطقه تهران‌پارس توسط اراذل‌واوباش به شهادت رسید، واکنش نشان داد.

وی تأکید کرد: یکی از جوانان امربه‌معروف و نهی از منکر ضمن تذکر مورد هجوم قرار می‌گیرد و با چاقو او را به شهادت می‌رسانند؛ بنابراین ما از مسئولان محترم قوه قضائیه می‌خواهیم هرچه سریع‌تر این واقعه تأسف‌بار را در محکمه عدالت و انصاف بررسی کنند و جنایتکاران را به مجازات برسانند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌ویژه نمایندگان مجمع استان تهران به خانواده شهیدپرور محمدی تبریک و تسلیت عرض می‌کنند و امیدواریم هر چه سریع‌تر قوه قضائیه و نیروی انتظامی در رابطه با علل واقعه و برخورد با خاطی و متجاوز اعلام کند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی از سوی مجمع نمایندگان استان تهران این بیانیه را امضا کرده‌اند.

بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران ۳۹ ساله، متاهل دارای چند فرزند بود که روز بعد از شهادت تشییع می‌شود.

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید امر به معروف و نهی از منکر، محمد محمدی در معراج شهداء تهران با حضورخانواده معظم شهید و شماری از نزدیکان وی با رعایت مقررات بهداشتی برگزار شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف شهید معروف و نهی محمد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ