Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:30:50 GMT

کرونا در آذربایجان شرقی همچنان می تازد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۴۷۱

کرونا در آذربایجان شرقی همچنان می تازد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کرونا امروز هم رکورد تازه ای در ایران بر جا گذاشت. طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، در این مدت ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید شناسایی شدند و ۳۳۵ بیمار دیگر نیز جان باختند.

آذربایجان شرقی هم از لحاظ وضعیت کرونایی روزهای سختی را پشت سر می گذارد. در این استان روزانه به طور میانگین، ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و ۲۰ نفر نیز فوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تشریح آخرین وضعیت کرونا در این استان طی گفت‌و‌گوی خبری گفت: آذربایجان شرقی همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

عباسعلی درستی افزود: بیمارستان های استان شلوغ هستند و تعداد مبتلایان و بستری های کرونا بالاست.

وی اضافه کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته هزار و ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و ۴۲ نفر هم فوت شده اند.

به گفته دکتر درستی، بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

انتهای پیام/60021

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز وزارت بهداشت آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس خبرگزاری فارس فارس تبریز بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد