Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله بمن تاکید کرد که دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان ترین قیمت فروخته اند برای ملت هایشان و در منطقه رو شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام شورای انتقالی سودان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه ای نوشت: دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان ترین قیمت فروخته اند برای ملت هایشان و در منطقه رو شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رژیم‌های دست نشانده ای همانند امارات،بحرین و سودان که از دشمن در مقابل امت اسلامی و عربی حمایت کردند و کرامت آن (امت) را به بهای ناچیزی فروختند هیچ منفعتی جز دریافت خسارت و ننگ به خود نخواهند دید.

واکنش تشکیلات خودگردان به توافق سودان و رژیم صهیونیستی

اگرچه امروز این رژیم‌های خائن عربی با دشمن صهیونیستی روابط شان را عادی کرده اند و سرپرستی شان را به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده اند اما ملت های این کشورها ها اهمال در رسیدگی به قضیه فلسطین را نخواهند پذیرفت و به رد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد و نقض آشکار حقوق ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت